וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיברתולומאו הפצוע יחמיץ את המשחק מול גאורגיה, מנקו וזלמנסון לא בסגל

12.9.2018 / 20:03

הגארד המתאזרח סובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי. קטש שחרר מהמשחק את שחקני הפועל תל אביב והפועל אילת. גם מקל ובר טימור בסגל למרות שהם סובלים מפציעות. הגאורגים נחתו ויתאמנו (ה', 20:00, ספורט 5)

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

נבחרת ישראל ערכה הערב (רביעי) את האימון המסכם לקראת המשחק נגד גאורגיה מחר (20:00, שידור ישיר בספורט 5) במסגרת המחזור השביעי במוקדמות אליפות העולם. מי שלא השתתף באימון הוא ג'ון דיברתולומיאו, שחקנה של מכבי תל אביב, שסובל ממתיחה חזקה, ולא יעמוד לרשותו של המאמן עודד קטש לקראת צמד המשחקים נגד גאורגיה וגרמניה. מי שזומן ברגע האחרון לאימון הנבחרת הוא הגארד יפתח זיו. במקביל לא נכללו בסגל של קטש רפי מנקו שסובל מכאבים ברגל ועידן זלמנסון. גל מקל ובר טימור נמצאים בסגל למשחק למרות שאף הם סובלים מפציעות.


נבחרת ישראל מגיעה למשחק במאזן של שלושה ניצחונות מול שלושה הפסדים, אותם היא סוחבת מהבית המוקדם. היא מדורגת כעת במקום הרביעי בבית, כששלוש הראשונות מעפילות לאליפות העולם בקיץ הבא. על מנת להעפיל לאליפות תצטרך ישראל לעבור את אחת מבין גרמניה, יוון או סרביה המדורגות מעליה בהתאמה, כששתי הראשונות מחזיקות במאזן מושלם של שישה ניצחונות וללא הפסדים, והשלישית ניצחה ארבעה משחקים והפסידה פעמיים. גאורגיה ואסטוניה נועלות את הבית עם שני ניצחונות וארבעה הפסדים.


עודד קטש התייחס למצב ואמר: "גם באימון האחרון בר ורפי נפצעו, שזה תוספת גדולה לחוסר המזל הגדול שפקד אותנו באימונים האחרונים. הייתה הכנה מעולה עד אתמול לפני האימון. הזמנו את יפתח זיו, כי פניני וג'וני לא יהיו שם, יש שלושה שחקנים בספק גדול - בר, גל ורפי, נחכה למחר ונראה מי יוכל לשחק. לג'וני יש קרע חלקי, כנראה שבחלון הזה הוא לא יוכל לעזור. מתעסקים במי שנמצא ולא במי שאיננו, כרגע נתעסק במי שבריא, הם קבוצה טובה עם הרבה מאוד כלים, קליעה טובה, העניין של הפצועים הופך את זה להרבה יותר מאתגר".

הסגל המלא של נבחרת ישראל:

1. גל מקל
2. תמיר בלאט
3. בר טימור
4. יפתח זיו
5. יובל זוסמן
6. גולן גוט
7. אדם אריאל
8. ג'ייק כהן
9. נמרוד לוי
10. אלכס צ'וברביץ'
11. איתי שגב
12. תומר גינת

עוד בנושא
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
נבחרת ישראל: גל מקל ואיתי שגב נעדרו מהאימון לקראת גאורגיה
מכבי תל אביב: בקבוצה מתלוננים על הסגל החסר בשל משחקי הנבחרות

ג'ון דיברתולומאו שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
נפצע במדים הלאומיים. ג'ון דיברתולומאו/יוסי ציפקיס

נבחרת גאורגיה הגיעה אמש לישראל, ותערוך הערב את האימון המסכם שלה ביד אליהו. הכוכב הגדול של הנבחרת טוקו שנגאליה, נעדר מכל תקופת ההכנה של הנבחרת של איליאס זורוס, והצטרף אליה לראשונה שלשום, כך שהאימון ביד אליהו יהיה הראשון שלו במדים הלאומיים בחלון זה. מלבד שנגאליה שמות מוכרים נוספים הם המתאזרח של הנבחרת, מאט ג'נינג שמשחק עם שנגאליה בבאסקוניה, ושיחק בעבר בהפועל ירושלים, והפורוורד-סנטר גיורגי שרמדיני. אחד השמות המעניינים ביותר בנבחרת הגאורגית הוא גוגה ביטדזה, הסנטר הצעיר של מגה לקס הסרבית, שנחשב לפוטנציאל על.

הסגל הגאורגי למשחק: גיורגי צינצדזה, ראטי אנדרוניקשווילי, דודה סנדזה, מאט ג'נינג, מיכאיל צ'וצ'ואה, מרב בוקולשוילי, לבאן פצאציה, מיכאיל ברישוילי, טורניקה שנגאליה, איליה לונדרידזה, גיורגי שרמדיני, גוגה ביטדזה.

סייע בהכנת הידיעה אוהד שוירמן

עדכון ראשון: 18:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully