וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש אחרי ההפסד לגאורגיה: "אנחנו נבחרת צעירה, יש מקום לאופטימיות"

13.9.2018 / 22:00

המאמן היה מאוכזב בסיום, אך ראה גם דברים טובים, בעיקר במחצית השנייה: "שמח על המלחמה והאופי, גם אם המשחק לא נפל בצד שלנו". ג'ייק כהן: "צריך להשקיע יותר בריבאונד ההגנה, שם נפלנו"

גל מקל שחקני נבחרת ישראל מאוכזבים. ברני ארדוב
לפחות היה פייט. שחקני הנבחרת מאוכזבים על הספסל/ברני ארדוב

בהרכב חסר וכשבקושי הצליחה להרכיב סגל של 12 שחקנים בריאים וכשירים, ישראל התייצבה הערב (חמישי) למשחק מול גאורגיה במסגרת המחזור השביעי של מוקדמות המונדובאסקט. הבחורים בכחול לבן ידעו שגם כך הסיכוי שלהם להעפיל לאליפות העולם נמוך, וניצחון הערב בהרכב חסר במיוחד נשמע היה כמו דמיון. אחרי מחצית ראשונה בה הגאורגים טיווחו מהשלוש וקלעו לא פחות מ-11 שלשות, החבורה של עודד קטש הפגינה אופי ובמחצית שנייה גדולה לקחה את ההובלה בשלבים רבים שלה. אלא שבדקות האחרונות נגמר לצעירים הישראלים האוויר, ושתי החטאות של שגב מהקו סגרו את הסיפור. הופעה יפה של נבחרת ישראל חסרה ופצועה הסתיימה בהפסד מאכזב 80:85 שמותיר סיכוי קלוש בלבד להעפיל למונדובאסקט. ביום ראשון תפגוש ישראל את גרמניה (19:00, ערוץ הספורט).

עוד בנושא
קו הגבול: הפסד דרמטי לישראל מול גאורגיה
חסר. תקדים? הסיבות לכך שעומרי כספי לא נמצא בסגל נבחרת ישראל
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

ג'ייק כהן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
עבירת תוקף קריטית על שנגליה. ג'ייק כהן הערב/ברני ארדוב

עודד קטש אמר בסיום המשחק: "אני מאוכזב מההפסד, אבל אני גאה בדרך ששיחקנו, במיוחד במחצית השנייה, איך שהגבנו. התוצאה של המחצית הראשונה הייתה שלא היינו מספיק אגרסיביים והם קלעו באחוזים מצוינים מבחוץ. אהבתי את איך שבאנו במחצית השנייה, היינו הרבה יותר אגרסיביים, רבע שלישי נהדר, רצנו את המגרש כמו שאנחנו צריכים. ברבע הרביעי כמה מהשחקנים היו כבר תשושים ועם בעיית עבירות, אבל בכללי המספר הכי חשוב היה 17 ריבאונדים בהתקפה שלהם, שהפכו ל-26 נקודות. לוקח הרבה דברים חיוביים, עמדנו בכמה מבחנים, שחקני רוטציה משמעותיים היו חסרים, שחקנים כמו אדם ויפתח שיחקו, עשינו את המקסימום מהקיים ולא משתמשים בתירוצים. אני שמח על איך שהגבנו, באנו עם תוכנית משחק והדקנו אותה במחצית, הדרך שבה עלינו הייתה מעוררת השראה. אני גאה על שחקנים כמו יובל שלקחו על עצמם את המשחק".

המאמן הוסיף: "הסיכוי לעלות לשלב הבא, בטח אחרי היום, הלך וקטן, אבל זו לא הייתה כל המטרה ולא התרכזנו בתוצאה. הנבחרת הזאת, בדרך כלל מתעסקים במי שלא נמצאים פה, במי שבחרו לא להגיע. עושים עוול למי שכן פה, גיליתי פה שחקנים מאוד מחויבים. יש חבר'ה אדירים, מרגשים ברצון שלהם. עושים להם קצת עוול. צריך להמשיך ולהתמקד בדרך ובמה שאנחנו עושים. יהיו לנו משחקים פחות טובים, אבל היה משחק טוב היום, הניסיון שהשחקנים האלה מקבלים שווה זהב. השחקנים ששיחקו היום הם השחקנים שיוצאים, בנוסף לגל מקל ועידן זלמנסון שגם יוצאים".

ג'ייק כהן, שקלע 14 נקודות, אמר בסיום: "יותר מדי איבודים וריבאונד התקפה. הם טובים, גם אנחנו רק שלנו היו כמה טעויות יותר. מתסכל מאוד לראות את סיום המשחק מהספסל בגלל עבירות. היה קשה לחזור מפיגור 12, וזה שעשינו את זה אומר משהו. גרמניה טובים, ננסה להילחם כמו הערב. אתה מסתכל על הקבוצה, המון צעירים יש הרבה כישרון. שאתה רואה את הצעירים מייצרים מהלכים, תמיר, זוסמן. יש מקום לאופטימיות. נצטרך להשקיע יותר מאמץ בריבאונד, גם אני באופן אישי אשקיע יותר בהתמודדות עם החבר'ה הגדולים שלהם".

יובל זוסמן שהיה מצוין, אמר: "אני חושב שהם היו טובים יותר במחצית הראשונה, השלשות שלהם הוציאו אותנו מהמשחק. התחלנו את המחצית השנייה טוב יותר, נראינו טוב יותר בהגנה, וב-5 הדקות האחרונות איבדנו את זה, לא היינו במשחק, יצאנו מפוקוס, הם שיחקו הגנה יותר טובה, פספסנו הזדמנות לנצח אותם. אני לא הרגשתי לחץ עליי. עודד הכין אותנו טוב מאוד למשחק, לא חשתי לחץ הכי קטן. אנחנו משחקים בתור קבוצה, יכולתי להיות טוב יותר הגנתית, חלמתי קצת בהגנה, יכולתי להפריע יותר להובלת הכדורים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תמיר בלאט נבחרת ישראל. ברני ארדוב
משחק מצוין שלו, למרות האיבוד. תמיר בלאט/ברני ארדוב

בצד הגאורגי חגגו ניצחון. דודה סנדזה סיכם: "זה היה ניצחון חשוב בשבילנו, עשינו עבודה טובה וידענו לקחת את המשחק. השלשות היו תוכנית המשחק שלנו, ידענו שאנחנו צריכים להרים את המשחק שלנו, עם מאט ג'נינג היה לנו הרבה ביטחון בקליעה מבחוץ, הנענו את הכדור בצורה טובה מבפנים החוצה. מאמנו איליאס זורוס הוסיף: "אני רוצה לברך את השחקנים שלי. הם נלחמו כל המשחק, נשארו ביחד באולם שקשה לשחק בו מול נבחרת מאומנת מאוד, החלונות האלה הופכים את המשחקים לקשים מאוד. יש לנו משחק ביתי נגד יוון, ואנחנו רוצים להתכונן למשחק הבא, אני רוצה להודות לקהל שהגיע ותמך. כולם ראו מה קרה במשחק של ישראל מול אוקראינה, זה היה מביש איך שהמשחק התפתח. זה לא אומר כלום, אנחנו מדברים על משחק אחר, ישראל שיחקה כדורסל טוב, נבחרת צעירה וטובה. הדבר החשוב ביותר עבורנו היה לעצור את הפיק אנד רול של ישראל, ובלי להתאמן כמו שצריך קשה מאוד לעבוד על הגנה בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully