וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אולריש מלקה יושאל לקבוצה מהלאומית, עמנואל בואטנג ייחתך?

רכבת הזרים בהגנת האדומים נמשכת: הבלם שהגיע הקיץ לא הרשים והמאמן מעדיף לתת דקות לרז שלמה הצעיר. הנבחן הגנאי לא יוחתם, שבוע הבא ייעשה ניסיון נוסף לצרף את ז'אורז'יניו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

לאחר שכבר שוחרר בלם זר שהגיע הקיץ להפועל תל אביב, נראה שהסיפור הזה חוזר על עצמו. המאמן קובי רפואה לא מרוצה מהתחליף שהגיע להגנה, הבלם אולריש מלקה, ולא בונה עליו להמשך העונה. הפועל תל אביב מעוניינת להשאילו בהשאלת משנה לקבוצה מהליגה הלאומית, כדי שיצבור דקות, ואם ירשים האדומים יממשו את האופציה לרכוש את כרטיס השחקן שלו. חשוב לציין שבהפועל תל אביב מזהים פוטנציאל בחוף השנהבי שהגיע מאקנאס הפינית, אך כעת הוא עוד לא מרשים דיו. בכל מקרה, רפואה מעדיף נכון לרגע זה את רז שלמה הצעיר כבלם שלישי, והוא עשוי לפתוח שוב מול בני סכנין.

עוד בנושא
המחליף של האסלביינק? ואלון אחמדי על סף סיכום בקריית שמונה
הפועל ב"ש הודיעה: אריק סאבו חתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
מחפש קשר. קובי רפואה/יוסי ציפקיס

הערב (חמישי) ערכה הקבוצה אימון פתוח לקהל אוהדיה, הבלם אדי גוטליב שחש ברע נעדר בעקבות כך מהאימון. האדומים מאמינים כי הבלם ישוב לאימונים כבר מחר. אם לא יהיה כשיר, שלמה כאמור יחליפו וישחק לצידו של הקפטן אוראל דגני ששב מהיעדרות בת יותר מחודש ימים בשל פציעה בקרסול.


בנוסף, גם הנבחן החדש שנחת בארץ לפני יומיים, עמנואל בואטנג, לא ימשיך בקבוצה ככל הנראה. רפואה לא התרשם מהשחקן ולא מעוניין להחתימו. המאמן ממשיך לחפש שחקן זר למרכז השדה, כאשר ייתכן שבשבוע הבא בית"ר ירושלים תעשה ניסיון נוסף להעביר את ז'אורז'יניו לשורות האדומים, זאת על אף שלהפועל תל אביב אין יכולת לשלם את משכורתו של הברזילאי גם אם הירושלמים ישלמו מחצית משכרו.

עוד באותו נושא

ולאדן איביץ': "זה היה משחק ידידות וחמישה שחקנים שלנו שיחקו"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully