וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה מתחדשת: ואלון אחמדי והשוער דז'יוגאס ברטקוס חתמו

13.9.2018 / 22:45

קשר מאריבור הצטרף רשמית יחד עם השוער השלישי של נבחרת ליטא, שכרטיסו נרכש מז'לגיריס. בעקבות רכישתו, מהדי זועבי צפוי לבקש לצאת להשאלה. חורחה מורסיו יוכל לחזור לפעילות

עריכת וידאו: ניר חן

אחרי העזיבה של נייג'ל האסלביינק, עירוני קרית שמונה ביצעה הערב (חמישי) שתי החתמות. במועדון הביעו עניין גם באופיר מזרחי ממכבי חיפה, אך אחרי שמועמדותו ירדה מהפרק החליטו בקבוצה ללכת בכל הכוח על ואלון אחמדי האלבני, שחתם רשמית לעונה אחת. אחמדי בן ה-23 רשם ארבע דקות (בשתי הופעות שונות) במדי נבחרת אלבניה בקמפיין מוקדמות גביע העולם האחרון, ובעונה הקודמת רשם 16 הופעות ושער אחד במדי מאריבור, שסיימה כסגנית האלופה בסלובניה. למאריבור הגיע אחמדי בינואר 2016 מקבוצת צלייה, ובעונה שעברה שיחק נגד הפועל באר שבע במוקדמות ליגת האלופות.

פרט לאחמדי, קרית שמונה גם רכשה את השוער הליטאי דז'יוגאס ברטקוס. בעקבות החתמתו, מהדי זועבי צפוי לבקש לצאת להשאלה. ברטקוס בן ה-28 (1.91 מ') רשם שתי הופעות במדי נבחרת ליטא במשחקי ידידות השנה ונכלל בסגל לצד ארנסטס שטקוס מהפועל חיפה ואמיליוס זובאס מבני יהודה. הוא שיחק בפרטיזן מינסק ודינמו ברסט הבלארוסיות, חזר לארצו כדי להיות שוער מחליף בקאונס וסודובה, אצלה הפך לשוער ראשון ב-2014. אחרי עונות גם בגורניק לצ'נה הפולנית וגם ואלטה המלטזית, חתם בז'לגיריס ובעונה האחרונה שימש כשוער הראשון ובעונה הנוכחית פתח בכל 21 משחקי הליגה של סגנית המוליכה.

עוד בנושא:

מתן חוזז עשוי לצאת לעונת השאלה נוספת בבני יהודה
הפועל חיפה: פלקושצ'נקו סיכם את רוב תנאיו. מו"מ על סעיף השחרור
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

ואלון אחמדי שחקן מאריבור מול סרחיו אסקודרו שחקן סביליה. GettyImages
המחליף של האסלביינק. אחמדי, מימין נגד אסקודרו מסביליה/GettyImages

בתוך כך, בקבוצה מעריכים שחורחה מורסיו יוכל לשחק במשחקים הקרובים ולא ייעדר, למרות חשש לפריצת דיסק. בקבוצה היו מודאגים בשבוע האחרון שהבלם הספרדי ייעדר זמן רב, אך זה השלים אתמול (רביעי) אימון וחוות הדעת כרגע היא שהוא יכול להמשיך בפעילות.

"נכון שפתחנו לא טוב את העונה", אמר שחקן בקבוצה, "אבל יש כאן רצון גדול של כולם לרוץ העונה בצמרת. ניצחון על מכבי נתניה ייתן הרבה ביטחון ובגלל זה זה משחק חשוב כל כך". אורי מגבו עדיין פצוע ולא יהיה בסגל, ובקבוצה מקווים שיחזור כמה שיותר מהר. פסיכולוג הספורט אלעד אשכנזי, שעבד בקבוצה בעונת האליפות ב-2011/12, חזר לשורות המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully