וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקרב לטרנר: הפועל באר שבע הציעה למכבי נתניה כ-6 מיליון שקל על דיא סבע

האלופה הגישה הצעה, אך דרישת נתניה גדולה יותר ומוערכת בכ-7.5 מיליון שקל ובמעבר של גיא מלמד. בבאר שבע הבהירו שלא יחייבו את מלמד לעבור, וינסו לסגור את העסקה עד יום ראשון

עריכת וידאו: ניר חן

נראה שאנחנו הולכים ומתקרבים לעסקת השנה בכדורגל הישראלי. הפועל באר שבע הציעה למכבי נתניה כ-6 מיליון שקלים עבור דיא סבע, אך הדרישה של המועדון מהשרון כאמור גדולה יותר. בבאר שבע הבהירו שאינם דוגלים בטריידים ולכן הם לא יחייבו את גיא מלמד לעבור כחלק מהעסקה, אך באותה נשימה שלחו מסר שאם השחקן ירצה במעבר לנתניה, הם יהיו מוכנים לכלול אותו בעסקה.

על פי ההערכות, נתניה תדרוש 7.5 מיליון שקל ואת גיא מלמד תמורת מעבר של סבע. כזכור, בבאר שבע החליטו לעשות ניסיון אחרון לצרף את סבע ואף שוחחו עם גורמים בנתניה על האפשרות, אלא שהסכומים שהוצעו נמוכים מהדרישה. בנוסף, בבאר שבע הדגישו שהם אינם יכולים להתחייב על טרייד שכן ההחלטה תהיה בסופו של דבר של גיא מלמד.

בנתניה הבהירו שסגל יקבל בסופו של דבר את ההצעה הסופית ורק אחריה יקבל החלטה. סגל אינו מתכוון לאשר עסקה שלא תיענה לדרישות המקסימליות, וזאת בייחוד לאור העובדה שסבע חתם על חוזה חדש במועדון. בנתניה רצו לראות את פיראס מוגרבי מגיע ואז היו יכולים להשלים עסקה על סבע רק תמורת כסף, אך בסכנין מסרבים לשחררו.

עוד בנושא

באר שבע הודיעה: אריק סאבו סיכם לשנתיים עם אופציה לעוד שנה
בית"ר ירושלים מקווה להשלים את עסקת איינבינדר עד סופ"ש
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שחקן מכבי נתניה דיא סבע חוגג. ברני ארדוב
סגל יקבל את ההחלטה הסופית. דיא סבע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully