וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ': "היריבות עם פדרר ונדאל עיצבה אותי כשחקן"

הסרבי שזכה באליפות ארצות הברית חגג את תואר הגראנד סלאם ה-14 שלו ודיבר על היריבות עם השוויצרי והשור ממאיורקה: "דחפנו אחד את השני לקצה גבול היכולת. מרגיש שהטניס שלי עלה לרמה אחרת"

סרינה וויליאמס אחרי גמר אליפות ארה"ב 2018/עריכת וידאו: ניר חן

נובאק דג'וקוביץ' זכה הלילה (שני) באליפות ארצות הברית הפתוחה אחרי שגבר בשלוש מערכות 3:6, 6:7 (4), 3:6 על חואן מרטין דל פוטרו. זהו תואר הגראנד סלאם ה-14 של הסרבי שהשתווה לפיט סמפראס. רק רוג'ר פדרר (20) ורפאל נדאל (17) זכו יותר בתארי גראנד סלאם מאשר דג'וקוביץ' וסמפראס. בעקבות הניצחון עלה נולה למקום השלישי בדירוג העולמי.

דג'וקוביץ' נשמע נרגש במסיבת העיתונאים אחרי הגמר והכריז: "אולי לפני עשר שנים הייתי אומר שאני לא כל כך שמח לשחק בעידן של פדרר ונדאל, אבל היום אני בהחלט שמח להיות חלק מהתקופה הזאת. אני מרגיש שהיריבות עם נדאל ופדרר והמשחקים נגד החבר'ה האלו הפכו אותי לשחקן שאני היום. המשחקים האלו עיצבו אותי כשחקן. דחפנו אחד את השני אל קצה גבול היכולת כששיחקנו אחד נגד השני".

עוד בנושא
גמר אליפות ארה"ב: נובאק דג'וקוביץ' ניצח את חואן מרטין דל פוטרו
רפאל נדאל: "כולם חשבו שתהיה לי קריירה קצרה יותר, אבל אני עדיין כאן"
ההתפרצות והעונש: סרינה וויליאמס נקנסה ב-17 אלף דולר בשל התנהגותה

נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
גדל על סמפראס. נובאק דג'וקוביץ'/רויטרס

על השוואת מספר הזכיות בטורנירי הגראנד סלאם לזה של פיט סמפראס אמר דג'וקוביץ': "יש עבורי משמעות מיוחדת לרגע הזה. אחד ממשחקי הטניס הראשונים שראיתי בחיים היה זה שבו סמפראס זכה בתואר הווימבלדון השני שלו (בשנת 2000). זה אחד הרגעים שגרמו לי להתחיל לשחק טניס. גדלתי מתוך מחשבה שיום אחד אני אוכל לעשות את הדברים שהוא עשה על מגרש הטניס. כך שמבחינתי זה מעין חלום שהתגשם".

על ההתאוששות שלו לאחר תקופה קשה אמר נולה: "בחודש פברואר השנה עברתי ניתוח. אם מישהו היה אומר לי אז שבמהלך 2018 אזכה בווימבלדון, אליפות ארצות הברית וטורניר סינסינטי הייתי מתקשה להאמין בכך. אבל, במקביל, משהו בתוכי האמין שתמיד אוכל לחזור ולהציג את הרמה הטובה שלי. החודשיים האחרונים היו פשוט נהדרים עבורי. אני מרגיש שהעליתי את המשחק שלי לרמה אחרת".
מנגד, המפסיד חואן מרטין דל פוטרו היה מטבע הדברים מאוכזב אך גם פרגן ליריבו. לדברי דלפו: "אני עצוב עכשיו. הפסדתי בגמר אליפות ארצות הברית, שזהו הטורניר האוהב עליי. אבל הפסדתי לשחקן נפלא ואני מאוד שמח עבור נובאק והצוות שלו. היה לו משחק טוב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully