וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל: "כולם חשבו שתהיה לי קריירה קצרה יותר, אבל אני עדיין כאן"

השור הספרדי והאלוף מאשתקד, נאלץ לפרוש מחצי הגמר כשהוא בפיגור מול חואן מרטין דל פוטרו, אך מעביר מסר שעוד מוקדם להספיד אותו: "אני תחרותי מאוד בגיל 32 ואמשיך לעבוד קשה"

רפאל נדאל פורש, אליפות ארה"ב 2018. רויטרס
נדאל יורד מאוכזב מהמגרש/רויטרס

המחזה העצוב בו רפאל נדאל יורד מדדה מהמגרש ומסיים את דרכו בטורניר גרנד סלאם בגלל שנאלץ לפרוש, חזר על עצמו בפעם השנייה העונה כשהספרדי הפסיק את המשחק מול חואן מרטין דל פוטרו כשהוא בפיגור 7:6, 2:6 ובכך סלל את דרכו של הארגנטינאי לגמר ארה"ב שני בקריירה. בינואר האחרון פרש בשלב רבע הגמר באוסטרליה כשהיה בפיגור במשחק מול מראן צ'יליץ'.

הברכיים של נדאל מהוות עבורו מחסום מזה מספר שנים, ונבואות הזעם על השחיקה שכרוכה בסגנון המשחק האינטנסיבי שלו - התממשו. הספרדי ממאן לקבל אמירות מהסוג הזה. "הרבה אנשים בחדר הזה, כולל אותי", אמר במסיבת העיתונאים לאחר המשחק, "פיקפקו באפשרות שבגיל הזה (32) אתחרה עוד על תארים ועל המקום הראשון בעולם, אבל אני עובד קשה כי זה מה שאני אוהב לעשות, וכך גם אמשיך בעתיד".

עוד בנושא
סרינה וויליאמס האשימה את השופט בסקסיזם: "לגברים הוא לא לקח משחקון"
חואן מרטין דל פוטרו: "גם לפני תשע שנים רוג'ר פדרר היה פייבוריט"

טניסאי ספרדי רפאל נדאל. רויטרס
נחוש כמו תמיד. רפאל נדאל/רויטרס

"היה לי קשה מאוד לסיים את ההתמודדות לפני שהמשחק הסתיים, אבל זה כבר היה במעמד צד אחד בלבד. לא רציתי לפרוש, אבל בשלב מסוים אתה צריך לקבל החלטה. הכאב היה חזק מדי. אני שונא לפרוש, אבל להמשיך לשחק סט נוסף היה כבר יותר מדי עבורי".

הספרדי סיפר שהוא סבל מכאבים בברך ימין כבר מהשלבים המוקדמים של הטורניר. "אני מנסה שלא לדבר על הנושאים האלה במהלך הטורניר, אלא רק בסיומו. מרגיש שנלחמתי לאורך כל הקריירה שלי בכאבים ובאתגרים האלה. לפעמים הפסדתי ולפעמים ניצחתי. אני משחק טוב ונהנה להיות על המגרש, ואדע לנצל את ההזדמנויות הבאות שיבואו".

השור ממאיורקה פירגן ליריב שלו, דל פוטרו, שקיבל הזדמנות לזכות בפעם השנייה בקריירה שלו באליפות ארה"ב, אחרי שעשה זאת ב-2009 אז ניצח את רוג'ר פדרר בגמר. "קשה לי להגיד שאני שמח, כי אני לא, אבל חואן הוא שחקן שעבר הרבה אתגרים בקריירה שלו, בדיוק כמוני. אני יודע כמה זה קשה. אני מבין כמה תסכול חוסר היכולת לעשות את מה שאתה רוצה גורם. זה יהיה ענק אם הוא יזכה שוב בגרנד סלאם".

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully