וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני ייעדר ממשחקי הנבחרת נגד גאורגיה וגרמניה

9.9.2018 / 13:19

הפורוורד שנפצע בניצחון על רוסיה בסנט פטרסבורג סובל מקרע בשריר וייאלץ לנוח בשבועיים הקרובים. אדם אריאל זומן במקומו. רפי מנקו גם החמיץ את האימון, אך צפוי להיות כשיר למשחקים

גיא פניני נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
ייעדר בשבועיים הקרובים. גיא פניני/יוסי ציפקיס

פורוורד נבחרת ישראל גיא פניני סובל מקרע בשריר רגלו וייאלץ לנוח בשבועיים הקרובים, כך הודיעו היום (ראשון) באיגוד הכדורסל. המשמעות היא שפניני לא יעמוד לרשותו של עודד קטש והנבחרת במשחקים נגד גיאורגיה וגרמניה במוקדמות אליפות העולם בימים חמישי וראשון בהתאמה. אדם אריאל, שחקנה של מכבי ראשל"צ, זומן במקומו וינסה להמשיך את הכושר המצוין בו הוא מצוי ממשחקני ההכנה גם בצמד משחקי הנבחרת. בנוסף, גם הפורוורד רפי מנקו, שסובל ממתיחה קלה, לא השתתף באימון היום, אך בנבחרת מעריכים כי יהיה כשיר בימים הקרובים.

עוד בנושא
נבחרת ישראל הפסידה לפולין 84:76 בטורניר ההכנה בסנט פטרסבורג
עודד קטש: "לאט לאט מתגבש בסיס שימשוך את הנבחרת לשנים רבות"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

רפי מנקו נבחרת ישראל. ברני ארדוב
נפצע קלות, אך צפוי להיות כשיר. רפי מנקו/ברני ארדוב

פניני נפצע במשחק הניצחון של נבחרת ישראל על רוסיה בסנט פטרסבורג ביום חמישי האחרון, ולאחר שחש בכאבים ירד מן הפרקט ולא שב אליו. במשחק השני, בו הפסידה ישראל לפולין, לא נטל חלק, כמו גם הגארד ג'ון דיברתולומיאו. ישראל אגב, זכתה בטורניר על שם אלכסנדר בלוב, בזכות הניצחון הרוסי על פולין במשחק שנעל את הטורניר.

כאמור, ביום חמישי הקרוב תארח ישראל את גיאורגיה, במשחק שניצחון בו ישמור על סיכוי ריאלי להעפיל לאליפות העולם בקיץ הבא. שלושה ימים לאחר מכן תצא למשחק חוץ נגד נבחרת גרמניה בלייפציג, כשהגרמנים סיימו את שלב הבתים הראשון של המוקדמות ללא הפסד, כולל ניצחון כפול על נבחרת סרביה.

  • עוד באותו נושא:
  • גיא פניני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully