וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל הפסידה 84:76 לפולין בטורניר ההכנה בסנט פטרסבורג

אחרי הניצחון המרשים על רוסיה, הנבחרת התקשתה ללא גיא פניני וג'ון דיברתולומאו, והפסידה במשחק השני בטורניר. יובל זוסמן בלט עם 15 נקודות. ביום חמישי: משחק המוקדמות מול גאורגיה

עודד קטש מאמן נבחרת ישראל עם שחקניו. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
ביום חמישי עוברים לדבר האמיתי. עודד קטש מתדרך את שחקניו/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

שישה ימים לפני המשחק הביתי מול גאורגיה במוקדמות המונדובאסקט, נבחרת ישראל הפסידה הערב (שישי) לפולין 84:76 בטורניר ההכנה על שם אלכסנדר בלוב בסנט פטרסבורג. ישראל זכתה בטורניר בשנה שעברה ואתמול הביסה את רוסיה המארחת 71:93, אך מול הפולנים, וללא גיא פניני וג'ון דיברתולומאו שקיבלו מנוחה, הסיפור היה שונה.

תמיר בלאט נבחר לשחקן היעיל של הנבחרת וקיבל את הפרס מאיבן אדשקו, שחקן העבר של נבחרת ברית המועצות.

תמיר בלאט שחקן נבחרת ישראל עם איבן אדשקו. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
תמיר בלאט עם איבן אדשקו/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

עודד קטש העלה חמישייה שכללה את תמיר בלאט, גל מקל, יובל זוסמן, נמרוד לוי וג'ייק כהן, שגם קלע את הסל הראשון במשחק. פולין ברחה מהר מאוד ליתרון 4:15 ואילצה את המאמן הישראלי לקחת פסק זמן, אך המומנטום נשמר והנבחרת סיימה את הרבע הראשון בפיגור 27:16. שלשות של מקל, תומר גינת וזוסמן הובילו להקטנת הפער לארבע נקודות בלבד (33:29) אך הפולנים ירדו להפסקה עם יתרון 39:46 לאחר שסל של מקל מחצי מגרש נפסל כי היה אחרי הבאזר.

עוד באותו נושא

הכנה: נבחרת ישראל הביסה 71:93 את רוסיה בסנט פטרסבורג

לכתבה המלאה
יובל זוסמן שחקן נבחרת ישראל. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
הקלע המוביל של הנבחרת. יובל זוסמן/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

ישראל הרבתה לבצע עבירות במחצית הראשונה, וכבר בפתיחת הרבע השלישי עשה ג'ייק כהן את הרביעית שלו. פולין שוב פתחה פער דו-ספרתי (43:54) ושמרה על היתרון, כשזוסמן עם שלשה הקטין ל-66:58 בסיום הרבע ונתן דחיפה לקראת פתיחת הרבע האחרון, בו שלשה של בר טימור ועוד סל של זוסמן הקטינו כבר ל-66:63 בלבד. אלא שגם פה ישראל רק התקרבה, לפני שמתאוש פוניטקה וקרלו גרושצקי ביצעו ריצה נוספת עבור פולין וסגרו עניין עם 76:84.

קלעו לנבחרת ישראל: יובל זוסמן 15 נקודות, תמיר בלאט 11 (7 אסיסטים), איתי שגב ונמרוד לוי 8 כל אחד, בר טימור, רפי מנקו וג'ייק כהן 7 כל אחד, תומר גינת 5, גל מקל 4 (7 אסיסטים), גולן גוט ועידן זלמנסון 2 כל אחד, אלכס צ'וברביץ' שותף ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully