וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: נבחרת ישראל הביסה 71:93 את רוסיה בסנט פטרסבורג

6.9.2018 / 21:20

החבורה של עודד קטש הרשימה במשחק הראשון בטורניר ההכנה לקראת המשך המאבקים במוקדמות המונדובאסקט. ג'ייק כהן הצטיין עם 23 נקודות. מחר (שישי, 17:00) תפגוש נבחרת ישראל את פולין. האיגודים של ישראל ורוסיה חתמו על הסכם לשיתוף פעולה

נבחרת ישראל בכדורסל. איגוד הכדורסל,
הרשימו ברוסיה. עודד קטש מתדרך את השחקנים/איגוד הכדורסל

נבחרת ישראל הביסה הערב (חמישי) 71:93 את נבחרת רוסיה בטורניר הכנה שנערך בסנט פטרסבורג והעניקה אופטימיות לאוהדים לקראת משחקי מוקדמות המונדובאסקט בשבוע הבא. ג'ייק כהן להט עם 23 נקודות לזכות החבורה של עודד קטש. נבחרת ישראל הייתה טובה יותר מהיריבה בכל שלבי המשחק ודהרה לניצחון מוצדק. גיא פניני מתח שריר במהלך הרבע הראשון ולא שותף עד לסיום המשחק. מחר (שישי, 17:00) תפגוש ישראל למשחק הכנה נוסף את נבחרת פולין.

הנבחרת פתחה בחמישייה שכללה את תמיר בלאט, גל מקל, יובל זוסמן, נמרוד לוי וג'ייק כהן וטסה לפתיחה מרשימה כשדאנק של כהן קבע 6:19 אחרי שבע דקות של משחק. המאמן הרוסי סרגיי בזארביץ' הזעיק פסק זמן אך התנופה הישראלית נמשכה והכחולים לבנים סיימו את עשר הדקות הראשונות ביתרון 13:29. בתחילת הרבע השני הרוסים אותתו עם קאמבק וצימקו ל-22:29, אבל ישראל חזרה לעצמה וירדה למחצית ביתרון 40:51. במחצית השנייה החבורה של עודד קטש המשיכה לשלוט ושלוש דקות בתוך הרבע האחרון הראה לוח התוצאות על 61:80 לזכות נבחרת ישראל. הרוסים הרימו דגל לבן וישראל המשיכה לניצחון.

המאמן עודד קטש אמר בסיום: "היה משחק טוב שלנו. גם התקפית וגם הגנתית. שיחקנו ביחד. אנחנו מתקדמים מחלון מחלון. אני מכיר יותר את השחקנים והם אותי. הם מבינים יותר את השיטה. אבל זה לא אומר שום דבר. חייבים להמשיך. הייתה חלוקת נקודות טובה, חלוקת דקות. משחק טוב שלנו. ניצחנו היום נבחרת חזקה שהיא אחת הטובות באירופה. מקווה שזה ייתן לנו ביטחון".

קלעו לנבחרת ישראל: ג'ייק כהן 23, ג'ון דיבורתולומיאו 12, איתי שגב 11, יובל זוסמן 10 (10 ריב'), נמרוד לוי 7, , גל מקל 7 (6 אס'), תמיר בלאט 6 (6 אס'), תומר גינת 6, רפי מנקו 5, בר טימור 4, אלכס צ'וברוביץ' 2. גולן גוט ועידן זלמנסון שיחקו ולא קלעו.

הרבו לקלוע לנבחרת רוסיה: דימיטרי קולאגין 19, אלכסי שבד 12, ויטלי פרידזון 12. סמן אנטונוב 10.

גל מקל, שחקן נבחרת ישראל. איגוד הכדורסל,
סיפק שישה אסיסטים. גל מקל/איגוד הכדורסל

בתוך כך, ראשי התאחדויות הכדורסל של רוסיה וישראל אנדריי קירילנקו ועמירם הלוי חתמו היום (חמישי) על הסכם לשיתוף פעולה במטרה לקדם את הכדורסל בשתי המדינות. ההסכם קובע כי יתקיימו השתלמויות משותפות של מאמנים משתי המדינות ואנשי מקצוע מרוסיה וישראל יחליפו ידע ורעיונות במהלך מפגשים מקצועיים. מדובר במאמנים הפעילים במסגרות של גברים, נשים ונוער. עוד סוכם כי שתי ההתאחדויות יפעלו במשותף לפיתוח ענף של 3 על 3. ההסכם התאפשר בזכות פעילות של פיני גרשון ואילן קובלסקי מול איגוד הכדורסל הרוסי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
עמירם הלוי, אילן קובלסקי, אנדריי קירילנקו. איגוד הכדורסל,
אילן קובלסקי, עמירם הלוי ואנדריי קירילנקו/איגוד הכדורסל

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully