וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטלנד מארחת את אלבניה, פאנוצ'י: "ניצחון ישים אותנו בעמדה מצוינת להמשך"

הנשרים נוסעים לגלזגו למפגש מול חניכיו של אלכס מקליש למשחק נוסף במסגרת הבית הישראלי בליגת האומות (שני, 21:45, ערוץ הספורט). המאמן האיטלקי הזהיר: "אסור לנו להיות שאננים"

מאמן אלבניה כריסטיאן פאנוצ'י. AP
למרות הביקורות, פתח את הקמפיין ברגל ימין. פאנוצ'י/AP

לאחר ניצחון ביתי 0:1 על נבחרת ישראל, אלבניה ממשיכה לסקוטלנד (שני, 21:45, ערוץ הספורט) למשחק נוסף בבית הישראלי במסגרת ליגת האומות. עבור הסקוטים שהפסידו 4:0 לבלגיה במשחק ידידות, מדובר במשחק בכורה במפעל החדש של אופ"א.

עוד בנושא
המסר לשחקני הנבחרת: "זאת השיטה המרכזית בקמפיין, אך נתרגל מערך נוסף"
ברוך הבא לישראל מר הרצוג: מה מאמן הנבחרת למד מהבכורה באלבניה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

אנדרו רוברטסון קפטן נבחרת סקוטלנד. רויטרס
בסקוטלנד בונים עליו לעוד שנים ארוכות. אנדרו רוברטסון הקפטן החדש/רויטרס

סקוטלנד - אלבניה (שני, 21:45, ערוץ הספורט)

אלכס מקליש קיווה לפתוח את הקדנציה השניה שלו כמאמן נבחרת סקוטלנד בצורה טובה, אך לאחר חמישה משחקים הוא עומד על מאזן של ניצחון בודד וארבעה הפסדים, במהלכם חניכיו כבשו שער אחד בלבד. במשחק ידידות בשישי האחרון ספגו הסקוטים תבוסה כואבת 4:0 מבלגיה. התקשורת קטלה את הנבחרת, ועדיין, בהמפדן פארק הסקוטים סבורים שהם צריכים לקחת שלוש נקודות. אנדרו רוברטסון מגנה של ליברפול מונה לקפטן בגיל 24, ויככב בצד השמאלי של הקישור הסקוטי. אלן מקרגור יחליף את קרייג גורדון בשער. לי גריפית'ס, שהיה בספק למשחק אחרי פציעה קלה במשחק מול בלגיה, אמור להיות כשיר.

בצד השני, האלבנים עשו צעד חשוב בקמפיין עם הניצחון 0:1 על ישראל. המאמן כריסטיאן פאנוצ'י נשמע מרוצה. "המחצית הראשונה שלנו לא הייתה טובה, לא בגלל ישראל אלא בגלל טעויות שלנו. המחצית השנייה לעומת זאת הייתה מצוינת. אני רוצה להחמיא לשחקנים על התצוגה שלהם ועל הניצחון החשוב. לקראת סקוטלנד אנחנו צריכים לתקן כמה דברים מינוריים, לשמור על פוקוס ולהימנע משאננות. ניצחון בהמפדן פארק ישים אותנו בעמדה טובה מאוד כדי לסיים בראש הבית". האלבנים הציגו משחק פושר מול החבורה של אנדי הרצוג, מה שהספיק להם כדי לשמור את הנקודות בבית. שתי הקבוצות לא מרבות לכבוש, כך שהמשחק לא צפוי להיות רב שערים. פאנוצ'י צפוי לעלות עם הרכב דומה לזה שפתח מול ישראל. המשחק יהיה הראשון בהיסטוריה במסגרת תחרותית בין הנבחרות.

עוד באותו נושא

נבחרת ישראל: ערן זהבי שוחרר בגלל הפציעה, גם בירם כיאל שוחרר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully