וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסר לשחקני הנבחרת: "זאת השיטה המרכזית בקמפיין, אך נתרגל מערך נוסף"

9.9.2018 / 7:31

אחרי האכזבה באלבניה, הנבחרת תמריא לבלפסט והשחקנים רוצים לראות עוד קשר יצירתי במערך הנוכחי. הרצוג הודיע כי יתרגל כבר הערב שתי שיטות, חמד וסולומון בין המועמדים לפתוח. השחקנים מבינים: "אין זמן, עוד הפסד ויצאנו מתמונת ראשות הבית"

אנדי הרצוג, מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
מה יהיה המערך? הרצוג/רויטרס

אחרי האכזבה מההפסד באלבניה, נבחרת ישראל תמריא הבוקר (ראשון) לבלפסט לקראת משחק הידידות ביום שלישי מול צפון אירלנד. אתמול ערכה הנבחרת אימון שחרור וכבר הערב היא תערוך אימון טקטי ראשון בצפון אירלנד, ללא ערן זהבי ובירם כיאל ששוחררו מהסגל.

שחקני הנבחרת טרם יודעים באיזה מערך ישחקו (על צפי גורמים בנבחרת השיטה הנוכחית, עם שלושה בלמים, תהיה המרכזית בקמפיין) הרצוג עצמו הבהיר להם עוד לפני הטיסה כי "במהלך הקמפיין נדע לשחק בשתי שיטות ונדע לעשות את המעבר בין שיטה אחת לשניה". האוסטרי מתכוון לערוך מספר שינויים וייתכן שמנור סולומון שהשפיע על המשחק כשנכנס יפתח בהרכב. חלק מהשחקנים אמרו כי הנבחרת חייבת קשר התקפי במרכז השדה והמערך שכלל את כיאל, פרץ ונאתכו חייב לכלול שחקן אחר כמו סולומון או דור מיכה. אם המערך לא ישתנה תומר חמד יחליף את ערן זהבי והרצוג יצטרך לבחור האם לעלות עם קשר התקפי או להחליף את כיאל באיינבינדר או גלזר. "הגענו למספיק הזדמנויות, אבל יש הרגשה שעם קשר יצירתי היינו יכולים להוציא יותר מהמשחק הזה", אמר אחד מהם. המאמן, שלא נוהג לדבר הרבה, טרם ערך אסיפה בעקבות ההפסד לאלבניה. למרות שטענה שנפצע במהלך בו עבר את השוער, ערן זהבי זכה לביקורת. "עם טיפה יותר ריכוז, הכדור הזה חייב להיות ברשת. הוא יודע להבקיע גם ממצבים מסובכים יותר. זה מהלך שיכול היה לשנות את המשחק", אמרו.

חלק מהשחקנים הביעו עוד לפני הנסיעה את אכזבתם מקיום ההכנות למשחק במהלך החג אך הלילה הם אמרו: "אם זה מה שההתאחדות קבעה אנחנו צריכים להיות מחויבים במאה אחוז. ההכנה הזאת חשובה מאוד. צריך לתרגל עוד את השיטה והמערך לקראת המשחקים מול אלבניה וסקוטלנד בחודש הבא. אין לנו הרבה זמן ועוד הפסד במשחק הקרוב מוציא אותנו מתמונת ראשות הבית".

עוד בנושא

ערן זהבי שוחרר מהסגל בגלל פציעה, בירם כיאל בשל סיבות אישיות
רוטנשטיינר: "את הפרויקט בישראל אני לא אסיים. לא אשאר כל החיים"
ברוך הבא לישראל מר הרצוג: מה מאמן הנבחרת למד מהבכורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully