וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקר קסיאס: "בופון, צ'ך ואני ה'רוקסטארים' האחרונים של הכדורגל"

השוער הוותיק מדבר על דור הולך ונעלם בכדורגל העולמי ורומז על הרהורי פרישה. "אנחנו האחרונים שנשארנו לשחק באירופה, בגיל הזה חושבים על הסוף". וגם: מה הוא חושב על ז'וז'ה מוריניו

שוער פורטו איקר קסיאס. רויטרס
בשלהי קריירה מופלאה. איקר קסיאס/רויטרס

איקר קסיאס, או סן איקר בשבילכם, משתייך לדור הולך ונעלם של כדורגלנים. גם הספרדי בעצמו יודע את זה. "אנחנו ה'רוקסטארים' האחרונים", הוא אומר ומתייחס לעוד שניים מהשוערים הגדולים של שנות ה-2000, ג'יאנלואיג'י בופון ופטר צ'ך, "המבוגרים ביותר שעוד משחקים באירופה. אתה חייב להנות מהזמן שנותר לך לשחק. בגיל 37 אתה קרוב יותר לפרישה מאשר ללהמשיך לשחק".

עוד בנושא
אנגליה זועמת על השופט, לואיס אנריקה: "דה חאה מספר אחד בעולם"
סרחיו ראמוס נגד אוהדי אנגליה: "מי יזכור שקיבלתי איומים על חיי?"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

ג'אנלואיג'י בופון שוער פריס סן ז'רמן. רויטרס
מסרב להיגמר. ג'יאנלואיג'י בופון/רויטרס

בזמן שהאיטלקי התחיל פרק חדש בקריירה המופלאה שלו, עבר לפרויקט המגלומני של פריס סן ז'רמן ומציג יכולת אדירה, אי אפשר לומר את אותו הדבר על השוער הצ'כי או על סן איקר. צ'ך אמנם פתח עד כה בהרכב במשחקיה של ארסנל אך הציג יכולת ירודה שלא מאפיינת אותו ועל הספסל מחכה ברנד לנו הגרמני הצעיר, שהגיע הקיץ מבאיירן לברקוזן. הספרדי, שנמצא בשנה האחרונה לחוזה שלו בפורטו, היה אחד השוערים הטובים בעולם בעשור הקודם וסמל בריאל מדריד בה גדל, אך בשנים האחרונות ירד מתחת לרדאר ויצא מבורסת השמות של הגדולים מכולם. אחרי ששיחק כל חייו בבירת ספרד, מגילאי ילדים ועד שהפך לשוער הבכיר של הבלאנקוס, עבר לשחק בשורות האלופה הפורטוגלית ב-2015 ומאז תקע שם יתד. קסיאס אמנם משמש כשוער ראשון בקבוצה של סרג'יו קונסאאו, אך ברור שהליגה הפורטוגלית לא חזקה כמו האנגלית או הצרפתית.

המעבר לפורטו התרחש כזכור בצל מערכת יחסים עכורה בינו לבין מאמן ריאל מדריד דאז, ז'וז'ה מוריניו. הפורטוגלי סיפסל את קסיאס במרבית העונה האחרונה שלו במדריד והעימות ביניהם גלש גם לתקשורת. השוער הוותיק לא רוצה להוסיף מילה בעניין. "אחרי חמש או שש שנים, אני לא אמור לדבר על זה. זה אבסורד עכשיו". אז אולי קסיאס הוא כבר לא אותו שוער, אבל ג'נטלמן נשאר ג'נטלמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully