וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס נגד אוהדי אנגליה: "מי יזכור שקיבלתי איומים על חיי?"

קפטן לה רוחה לא התרגש מקבלת הפנים הצוננת ומשריקות הבוז מול אנגליה, זכר לגמר האלופות בו פצע את סלאח: "האוהדים זוכרים מהלך אחד, אבל אף אחד לא ידבר על מה שקרה אחר כך. ילדיי מפוחדים עד היום"

סרחיו ראמוס, נבחרת ספרד. AP
אמירה חשובה. ראמוס/AP

בעל כורחו, הפך סרחיו ראמוס לגיבור המשחק אמש (שבת) בין ספרד לאנגליה בליגת האומות. ספרד ניצחה 1:2, ולמרות שבלם ריאל מדריד לא היה מעורב באף אחד מהשערים, הוא קיבל "טיפול" מיוחד מאלפי האוהדים באצטדיון וומבלי: זכר לגמר ליגת האלופות בו גרם כביכול לפציעתו של מוחמד סלאח, כל נגיעה שלו בכדור לוותה בשריקות בוז צורמות.

רבים מהמוחים נגד ראמוס היו אוהדי ליברפול, אבל נראה שהטינה כלפיו נפוצה באנגליה גם בקרב קהלים אחרים. כך או כך, בסיום אמר קפטן לה רוחה ש"היינו שמחים לקבלת פנים אחרת", וטען ש"האוהדים ששרקו לי בוז זוכרים מהלך אחד מהגמר, אבל מי יזכור שאחר כך אני ומשפחתי קיבלנו איומים על חיינו? הילדים שלי מפוחדים עד היום. אבל על זה אף אחד לא ידבר".

ראמוס התייחס גם לעידן החדש בנבחרת עם המאמן הטרי לואיס אנריקה. "ללואיס יש המון נסיון, ואין דרך טובה יותר לפתוח קמפיין מאשר עם ניצחון כזה. לא יודע מה ייחשב כישלון עבורו, אבל אני חושב שכישלון זה כשמשחקים בלי נשמה. הערב נתנו את כל כולנו, וזה המינימום הנדרש משחקני נבחרת ספרד".

עבור ראמוס מדובר בעידן חדש לא רק בגלל השינוי על הקווים. בהגנה הוא נאלץ להסתדר ללא הפרטנר הקבוע בשנים האחרונים, ג'רארד פיקה. "ג'רארד בלם נהדר ושחקן שעושה את ההבדל הרבה פעמים. הוא עשה עבודה אדירה בנבחרת, אבל חייבים לחשוב על העתיד. יש לנו בלמים טובים מאוד, גם בלעדיו", אמר ראמוס.

עוד בנושא

ליגת האומות: ספרד ביצעה מהפך בדרך ל-1:2 על אנגליה בוומבלי
אנגליה זועמת על השופט, לואיס אנריקה: "דה חאה מספר 1 בעולם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully