וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה זועמת על השופט, לואיס אנריקה: "דה חאה מספר 1 בעולם"

דני מאקלי ההולנדי פסל שער של וולבק בטענה מעוררת מחלוקת לעבירה. קיין: "ברגעים כאלו השופט צריך להיות חזק". בספרד החמיאו לשוער ולרודריגו, שואו התאושש מהפציעה ופירסם הודעה מרגיעה

שוער נבחרת ספרד, דויד דה חאה ושחקן נבחרת אנגליה, דני וולבק. רויטרס
עבירה או לא עבירה? וולבק עם דה חאה אחרי הסיום/רויטרס

בנבחרת אנגליה מאוד לא אהבו את פסילת השער של דני וולבק בדקה ה-97, הערב (שבת) בהפסד 2:1 לספרד במחזור הראשון בליגת האומות. אחרי שהמשחק הסתיים חלק מהם גם ניגשו לשוער דויד דה חאה, רק כדי להגיד שלא נעשתה עליו עבירה במהלך שהוביל לשער.

דה חאה עלה לכדור גובה, נפל על וולבק והשמיט את הכדור, אותו החלוץ גלגל פנימה. השופט ההולנדי דני מאקלי שרק לעבירה והקפטן הארי קיין אמר בסיום: "ברגעים גדולים כאלו אתה צריך שהשופט יהיה חזק. וולבק רק עמד שם והשוער נפל עליו. מאכזב שהמשחק נגמר באופן כזה. שיחקנו טוב והגיע לנו תיקו".

עוד לפני כן, מגן נבחרת אנגליה לוק שואו נחת בצורה רעה על הדשא אחרי שספג מהלומה משחקן ספרד דני קרבאחל, וככל הנראה סבל מזעזוע מוח. הוא קיבל טיפול ארוך שנמשך שש דקות, ובסיומו פונה מהמגרש על אלונקה, כשראשו מקובע ועל פניו מסיכת חמצן.

שואו, 23, פתח טוב את המשחק והיה זה שסידר לאנגלים את שער היתרון עם בישול למרקוס רשפורד. הוא נפצע בדקה ה-46, ובדקה ה-52 הוחלף על ידי דני רוז, כשהוא מפונה מהמגרש וזוכה לתשואות מהקהל האנגלי. מאמנו במנצ'סטר יונייטד, ז'וזה מוריניו, צפה בחניכו ביציעי וומבלי. באנגליה דיווחו כי אחרי הפציעה, שואו נמצא בהכרה, ושוחח בטלפון שלו בחדר ההלבשה.

המגן האנגלי כבר הספיק לפרסם פוסט ברשתות החברתיות, ובו הוא מעדכן כי מצבו טוב, שהוא נמצא בידיים טובות ומקווה לחזור בקרוב.

הארי קיין חברו לנבחרת גם התייחס לפגיעה המפחידה: "זה אף פעם לא נעים לראות חבר שלך לקבוצה נופל ככה, זה היה נראה נורא. עוד לא ראיתי את לוק, אז אני מקווה שהכל בסדר איתו", אמר החלוץ.

עוד באנגליה: לפני המשחק חלוץ הנבחרת הארי קיין קיבל את נעל הזהב, אחרי שסיים את הגביע העולמי כמלך השערים של הטורניר עם 6 שערים.

עוד בנושא

ספרד גברה 1:2 על אנגליה במחזור הראשון של ליגת האומות

שחקן נבחרת אנגליה, לוק שואו. רויטרס
דקות של חרדה בוומבלי. שואו על הקרקע/רויטרס

בספרד נרשמה שביעות רצון, אבל התקשורת לא פספסה הזדמנות לעקוץ את פרננדו היירו וב"מארקה" כתבו: "היירו, למה סאול לא שיחק אפילו דקה במונדיאל?". רודריגו שבישל את הראשון וכבש את שער הניצחון, קיבל מחמאות וכמוהו כמובן דויד דה חאה, שהיה נהדר ורשם כמה הצלות נפלאות.

"מעולם לא היו לי ספקות בנוגע לדה חאה", אמר לואיס אנריקה שניצח בהופעת הבכורה שלו כמאמן ספרד, "יכול להיות שהוא טועה לפעמים, בדיוק כמו כל אחד אחר, אבל הוא אחד מהטובים בעולם. כשמסתכלים על המספרים והנתונים שלו - הוא מספר 1 בעולם".

רודריגו אמר: "כולנו שיחקנו טוב וזו פתיחה טובה, לא רק בשבילי, אלא בשביל כולם. דה חאה? אני מקווה שעכשיו תתחילו לכתוב עליו דברים טובים".

שחקן נבחרת ספרד, רודריגו. רויטרס
מחמאות מקיר לקיר. רודריגו/רויטרס

המספרים

* אנגליה רשמה הפסד שלישי ברציפות בכל המסגרות. הפעם הקודמת שזה קרה הייתה ביורו 1988, אז היא הפסידה בכל שלושת המשחקים שלה.

* אף אחד מתשעת המאמנים האחרונים של ספרד לא הפסיד במשחק הראשון שלו על הקווים. האחרון היה לואיס סוארס ב-1988 (2:1 ליוגוסלביה).

* כל ארבעת השערים של מרכוס רשפורד בנבחרת אנגליה נכבשו במשחקי בית - כולם במשחקים בהם הוא פתח בהרכב (0 שערים ב-16 הופעות כמחליף).

* אנגליה הפסידה משחק רשמי ראשון בוומבלי מאז ה-3:2 המפורסם נגד קרואטיה במוקדמות יורו 2008, אי שם ב-2007.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully