וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעד הבא? דיווח: דייויד בקהאם ינסה להחתים את רונאלדו במיאמי

הכוכב הפורטוגלי חתם רק הקיץ ביובנטוס, אך באיטליה ואנגליה טוענים שבקהאם, שייסד את הקבוצה שתשחק ב-MLS בעתיד, מתכנן לבנות קבוצה עמוסה בכוכבים ובונה על CR7 כיעד המרכזי לחיזוק

AP

כריסטיאנו רונאלדו הדהים את הכדורגל העולמי כשעשה הקיץ את המעבר מריאל מדריד עמה זכה בכל תואר אפשרי לשורות יובנטוס הגדולה. רונאלדו, שכבר עכשיו נחשב לאחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה, כבר בן 33 אבל על פי דיווחים שמתפרסמים ביממה האחרונה, היעד הבא שלו כבר סומן. באיטליה ובאנגליה מדווחים שדייויד בקהאם, כוכב העבר האנגלי שהקים את קבוצת אינטר מיאמי בארה"ב, מעוניין בכוכב הפורטוגלי והפך אותו ליעד מספר 1 לחיזוק.

אבל לא מדובר בעונה הבאה ולא בעונה הבאה. אינטר מיאמי שיוסדה רק לפני שבעה חודשים, לא תפתח את דרכה ב-MLS לפני 2020, אבל על פי ה"קאלצ'יו מרקאטו", בקהאם כבר החל לסמן את שחקני המפתח שהוא רוצה לראות בקבוצה שלו בעתיד ורונאלדו הוא הבכיר שבהם.

עוד בנושא:

לוקה מודריץ': "כריסטיאנו רונאלדו אמר לי שהגיע לי להיות שחקן השנה"
"ניימאר בכה והתחנן בפני שחקני ברצלונה - שכנעו את ההנהלה להחזיר אותי"

כריסטיאנו רונאלדו מחבק את מנדז'וקיץ', יובנטוס. רויטרס
היעד הבא יהיה ארה"ב? רונאלדו חוגג/רויטרס

הכוכב הפורטוגלי אומנם כבר בגיל מתקדם יחסית, אבל מבחינה פיזית הוא יכול לשחק עוד שנים רבות וגם אם יישאר ביובנטוס עד סוף החוזה שהוא חתם לארבע שנים, הוא עדיין יכול לעבור ל-MLS כשיהיה בגיל 37, שנה מבוגר יותר מגילו של זלאטן איברהימוביץ' שמככב כיום במדי לוס אנג'לס גלאקסי. בקהאם, ששיחק בעבר בריאל מדריד עם רונאלדו הברזילאי, זידאן וכוכבים גדולים אחרים, חושב בדול ומאמין שרונאלדו, שזכה בשלוש אליפויות באנגליה, שתי אליפויות בספרד ולא פחות מחמש זכיות בליגת האלופות, יהפוך את מיאמי שלו לקבוצה תחרותית והישגית. מלבד זלאטן איברהימוביץ' מככבים ב-MLS עוד כמה כוכבים גדולים כמו סבסטיאן ג'ובינקו, דויד וייה אקס ברצלונה, וויין רוני ורבים אחרים. האם רונאלדו יהיה הבא בתור?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully