וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג: "עדיין אופטימי לקראת העתיד", זהבי על ההחמצה: "הרגשתי קליק ברגל"

מאמן נבחרת ישראל סיכם את התחושות לאחר ההפסד לאלבניה: "יש הרבה דברים לשפר". החלוץ סיפר כי הפציעה שהובילה להחלפתו נגרמה במהלך ההחמצה הגדולה שלו: "מקווה שננצל את המצבים בפעם הבאה"

אנדי הרצוג, מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
פתיחחה מתסכלת. הרצוג/רויטרס

נבחרת ישראל פתחה הערב (שישי) ברגל שמאל את הופעותיה בטורניר ליגת האומות. זאת לאחר הפסד 1:0 בחוץ מול אלבניה. במחצית הראשונה החבורה של אנדראס הרצוג הצליחה לייצר כמה מצבים אבל לא מצאה את הרשת. ערן זהבי שפתח בהרכב הוחלף בשל פציעה בדקה ה-47. שמונה דקות לאחר מכן ג'אקה כבש את השער שהכריע את המשחק.

אנדראס הרצוג נשמע מאוכזב אחרי משחק הבכורה שלו כמאמן נבחרת ישראל ואמר: "אני מאוד מאוכזב. באנו לעשות משחק טוב. הקבוצה התאמצה, אבל בכדורגל אם אתה עושה טעות אחת אתה מפסיד את המשחק. היו דברים טובים, אבל בסך הכול יש הרבה דברים שצריך לשפר. זה מאכזב. רצינו להוציא נקודות אבל זה לא קרה. ההחמצה של זהבי? אני לא יודע מה היה שם. זה היה צריך להיות 0:1, אבל שחקן מפתח שלנו לא כבש. זה קורה בכדורגל".

המאמן המשיך ואמר: "צריך לעשות תוצאה טובה מול סקוטלנד כדי לשמור על סיכויי העפלה. לא רציתי לעשות חילופים מהירים כדי לייצב את הקבוצה. באנו לפה כדי להוציא נקודה לפחות, אבל הפסדנו את המשחק. עשיתי את הטוב ביותר עבור הקבוצה. אני עדיין מאמין שאפשר לעשות דברים טובים בליגת האומות. יש לנו עכשיו שני משחקי בית. סקוטלנד שונה מאוד מאלבניה, אבל אנחנו נגיע מוכנים".

עוד בנושא
נבחרת ישראל פתחה את עידן אנדי הרצוג עם הפסד 1:0 לאלבניה
חיימוב 6, זהבי 5, דאבור 4, קפילוטו 3: ציוני נבחרת ישראל באלבניה
ליגת האומות: איטליה חילצה 1:1 ביתי מול פולין, רוסיה ניצחה 1:2 את טורקיה
היריבה הבאה לא הרשימה: סקוטלנד הובסה 4:1 על ידי בלגיה

בראט ג'ימשיטי שחקן נבחרת אלבניה לפני ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
לא היום שלו. זהבי מאחורי בראט ג’ימשיטי/רויטרס

ערן זהבי, שהוחלף בדקה ה-47 בגלל פציעה: "ההפסד כואב, יותר מהפציעה. ברור שאני מאוכזב שלא יכולתי להמשיך. קיבלתי היום שתי זריקות הרדמה, אבל לא הצלחתי לסחוב במחצית השנייה. יש עוד זמן לתקן. יכולנו לכבוש, הגענו למצבים, אבל בסוף קיבלנו גול ולא הצלחנו לחזור. ראינו גם דברים טובים, ונקווה שניקח אותם מפה ונלך קדימה".

זהבי נשאל על ההחמצה הגדולה שלו, במחצית הראשונה, אחרי שכבר חטף ועבר את השוער, אבל התמהמה מול השער: "זה רגע הפציעה. ברגע שעברתי את השוער הרגשתי קליק ברגל, ואולי בגלל זה התמהמהתי. זו החמצה שלא אופיינית לי. שוב, הגענו למצבים טובים, יכולנו לכבוש, ונקווה שבפעם הבאה ננצל אותם. אני חושב שהגיע לנו לפחות שער אחד".

על התחושות מהקאמבק שלו למדים הלאומיים: "שמחתי לחזור, לא ככה רציתי שזה יקרה, רציתי לכבוש ושננצח. אבל יש שינויים, ויש אווירה טובה, באמת היה לנו משחק טוב במחצית הראשונה, הרגשתי שאנחנו יותר טובים מאלבניה, אבל במחצית השנייה דעכנו. רק התחלנו, שום דבר לא נגמר, יש לנו עוד שני משחקי בית. אבל צריך לדעת להוציא גם תוצאות".

על שיתוף הפעולה עם דאבור: "השיטה? יש מאמן שמחליט. יש לנו שילוב מצוין, עוד מהימים במכבי תל אביב. ראינו כמה דברים טובים מזה הערב. אבל יש עוד שחקנים טובים בנבחרת, אם זה תומר שנכנס, ועוד הרבה אחרים, אבל אין ספק שאני נהנה עם מונס, ונקווה שהנבחרת תרוויח מזה".

ביום שלישי הקרוב ינסה אנדראס הרצוג להשיג ניצחון בכורה במשחק הידידות מול צפון אירלנד בבלפסט, ובחודש הבא תחזור ישראל לפעילות בליגת האומות עם משחקי בית מול סקוטלנד (11 באוקטובר בחיפה) ואלבניה (14 באוקטובר בבאר שבע).

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully