וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיימוב 6, זהבי 5, דאבור 4, קפילוטו 3: ציוני נבחרת ישראל באלבניה

7.9.2018 / 23:50

השוער היה הטוב בשורות הנבחרת, הכוכב הסתפק בקאמבק קצר מהצפוי, החלוץ לא עמד בציפיות והבלם ירצה לשכוח את הופעת הבכורה שלו. והיכן טעה הרצוג במשחקו הראשון? ציוני הנבחרת

סינדריט גורי שחקן נבחרת אלבניה לפני גיא חיימוב שוער נבחרת ישראל. AP
הטוב בנבחרת. גיא חיימוב במאבק עם סינדריט גורי/AP

גיא חיימוב - 6

שוער מכבי חיפה נמצא בכושר מצוין והראה את זה במשחק הראשון שלו בנבחרת מאז 2011 ולמעשה בהופעה הראשונה שלו בהרכב. חיימוב מנע שער בדקה השביעית, הדף עוד שני כדורים מצוינים והיה שקט ובטוח. אין לו חלק בשער שספג.

אלי דסה - 4

שיחק בנבחרת לראשונה מאז התבוסה 3:0 לאלבניה בחיפה, וגם הפעם יצא מנוצח. שיחק בעמדה גבוהה וסייע להתקפה, אבל הצד שלו היה חשוף בהגנה ושיתוף הפעולה עם קפילוטו לקה מאוד בחסר.

ניסו קפילוטו - 3

אחד מבלמי הליגה הטובים בשנה האחרונה, אבל הנבחרת גדולה עליו. כמעט כבש במקרה כבר בדקה החמישית של הופעת הבכורה, אבל שתי דקות לאחר מכן הובך בתוך הרחבה וניצל רק על ידי חיימוב, ובהמשך שגה פעם אחר פעם. נקודת התורפה המרכזית בהגנה.

שרן ייני - 5

היה מחוץ לסגל בתחילת השבוע וקפץ למעמד של שחקן הרכב והחלק הכי מנוסה בכל השישייה האחורית. חיפה על החברים שלו וסך הכול הפגין משחק יציב, פרט להחלקה אחת שכמעט עלתה בספיגה.

עאיד חבשי - 4

בלם מכבי חיפה ערך גם הוא בכורה במדים הלאומיים ונראה מבוהל בחלקים רבים של המשחק. הוא התקשה להתמודד עם העוצמה של גורי וביצע לא מעט עבירות, אבל יכול להתנחם בכך שהיו חלשים ממנו.

טאלב טואטחה - 5

כבר השווה את כמות המשחקים שלו בהרכב מהקמפיין הקודם. תרם יותר להתקפה מדסה והיה יציב יותר בחלק האחורי. נראה שאצל הרצוג יקבל את הקרדיט הראוי.

ניסו קפילוטו שחקן נבחרת ישראל (משמאל) מול יאהמיר היקה שחקן נבחרת אלבניה. AP
זה גדול עליו. ניסו קפילוטו/AP

דור פרץ - 5

נמצא בכושר מצוין במכבי תל אביב והיה הפעיל יותר מבין שלושת הקשרים. דחף קדימה בכמה מקרים וגם ניסה לסכן את השער. עדיין צריך לצבור ניסיון, אבל יש על מי לבנות.

בירם כיאל - 4

יכול היה לשנות את מסלול המשחק אם היה מנצל את המצב הנהדר שזהבי סידר לו בדקה ה-30. פרט לכך, לא סייע יותר מדי להתקפה והפסיד בכמה מאבקים במרכז השדה.

ביברס נאתכו - 4

הקפטן של הנבחרת סיפק משחק אדיר בביקור הקודם באלבסן, אבל כרגע עדיין לא בכושר, אחרי 20 דקות בלבד העונה באולימפיאקוס, ולא יכול היה לנהל את המשחק. בלעדיו, ישראל ויתרה מראש על מרכז השדה.

ערן זהבי - 5

ההופעה ה-40 של כוכב גוואנגז'ו R&F, והראשונה שלו מאז תקרית השלכת סרט הקפטן, הייתה קצרה מהצפוי. זהבי הכין מצב נהדר לכיאל, רשם החמצה לא אופיינית בעצמו אחרי שכבר עבר את השוער, ויצא בגלל פציעה בדקה ה-47.

מונס דאבור - 4

ציפינו ליותר מהחלוץ הלוהט של זלצבורג. במחצית הראשונה חסה בצלו של זהבי, לאחר הפציעה שלו השתחרר והגיע לשני מצבים, אבל לא הצליח לכבוש.

עוד באותו נושא

נבחרת ישראל פתחה את עידן אנדי הרצוג עם הפסד 1:0 לאלבניה

לכתבה המלאה
מונס דאבור שחקן נבחרת ישראל (מימין) מול אגזון בינאקו שחקן נבחרת אלבניה. רויטרס
עדיין לא הביא את מונס דאבור של זלצבורג לנבחרת/רויטרס

אנדי הרצוג - 5

הימר על שיטה חדשה, אליה רוב השחקנים הישראלים לא מורגלים, ובדקות רבות במחצית הראשונה זה נראה טוב. הבעיה הייתה בבחירת שחקני ההגנה (אם כי לזכותו ייאמר שההיצע מוגבל למדי) ובחוסר היכולת להגיב לנעשה במגרש בפתיחת המחצית השנייה, אז נותרה ישראל ללא שחקן יצירתי. סולומון ומיכה נכנסו מאוחר מדי, אבל לא נשפוט לחומרה אחרי משחק אחד.

מחליפים:

תומר חמד (החליף את זהבי, 47) - 5

קיבל כמעט מחצית שלמה כדי להראות שמקומו בהרכב, ביצע את הפעולות בצורה איטית מדי.

מנור סולומון (החליף את כיאל, 72) - 5

הכניס רעננות וכמעט כבש בנגיעה הראשונה שלו. שווה הרכב במשחק הבא.

דור מיכה (החליף את קפילוטו, 79) - אין ציון

אנדי הרצוג מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
ראוי לעוד קצת ימי חסד. אנדי הרצוג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully