וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: בלגיה השפילה את סקוטלנד עם 0:4 בהאמפדן פארק

היריבה הבאה של ישראל בליגת האומות ספגה את ההפסד הביתי הכי גבוה שלה מאז 1973: לוקאקו כבש ראשון, אדן הזאר סיפק מבצע נהדר בשני ובישל למישי בטשואיי המחליף, שהשלים צמד מהיר

מישי בטשואיי שחקן נבחרת בלגיה חוגג. רויטרס
כרגיל, קם מהספסל וכובש. מישי בטשואיי/רויטרס

במקביל למשחקי ליגת האומות, נערכו הערב (שישי) גם משחקי ידידות, כשבמוקד הרביעייה המשכנעת של בלגיה בסקוטלנד מול היריבה הבאה של ישראל בליגת האומות. דרום קוריאה ניצחה מוקדם יותר 0:2 את קוסטה ריקה, קטאר גברה 0:1 על סין של מרצ'לו ליפי.

עוד בנושא
אנגליה דרוכה לקראת ספרד, גארת' סאות'גייט: "לא נשנה דברים"
ברזיל פוגשת את ארה"ב, טיטה על ניימאר הקפטן החדש: "הוא התבגר לאחרונה"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקני נבחרת סקוטלנד מאוכזבים. רויטרס
בחודש הבא מול ישראל. שחקני סקוטלנד המאוכזבים/רויטרס

סקוטלנד - בלגיה 4:0

ההפסד הביתי הכי גבוה של הסקוטים מאז ה-5:0 לאנגליה בפברואר 1973, כשהנבחרת שהגיעה לחצי גמר המונדיאל פשוט התעללה במארחת שלה בהאמפדן פארק. תורגן הזאר בישל בדקה ה-28 לרומלו לוקאקו שהגיע ל-18 שערים ב-16 ההופעות האחרונות שלו בנבחרת, והאח אדן הזאר הכפיל עם מבצע נהדר וטיל ברגל שמאל בדקה ה-46. כוכב צ'לסי גם הוסיף בישול בדקה ה-52 למחליף מישי בטשואיי, שהשלים צמד בחלוף שמונה דקות אחרי חטיפת כדור של יורי טילמנס. סקוטלנד הזו תגיע בחודש הבא לחיפה, למשחק השני של ישראל בליגת האומות. יש תקווה לנקודות ראשונות?

עוד באותו נושא

אלפונס אראולה קבע שיא של 10 שנים, אוליבר קאן: "הופעה ברמה עולמית"

לכתבה המלאה
יונג מין סון שחקן דרום קוריאה. רויטרס
החמיץ פנדל אך עדיין ירד כמנצח. יונג מין סון/רויטרס

דרום קוריאה - קוסטה ריקה 0:2

המשחק המוקדם הפגיש בין שתיים מהנבחרות ששיחקו במונדיאל. הדרום קוריאנים הגיעו לאחר זכייה באליפות אסיה שהבטיחה פטור משירות צבאי לכוכב יונג מין סון. קוסטה ריקה עלתה ללא שני השחקנים הבכירים שלה, קיילור נבאס ובריאן רואיס.

המשחק ברובו היה בשליטה של הקוריאנים שגם עלו ליתרון בדקה ה-35. יונג מין סון בעט כדור עונשין מ-11 מטר לקורה, יא סונג לי עט על הריבאונד ובעט לרשת. הקוסטה ריקנים לא הצליחו לאיים באופן ממשי על הקוריאנים וסיימו 90 דקות ללא אף בעיטה למסגרת. בדקה ה-78 טה אי נאם העלה את נבחרתו ל-0:2 שנשמר עד שריקת הסיום. הדרום קוריאנים מנצחים בהופעת הבכורה של המאמן הפורטוגלי פאולו בנטו על הקווים.

טה אי נאם שחקן דרום קוריאה חוגג. רויטרס
חוגג את השער השני. טה אי נאם/רויטרס

קטאר - סין 0:1

מארחת מונדיאל 2022, שתארח בעוד ארבעה ימים בדוחא גם את נבחרת פלסטין, מנעה ממרצ'לו ליפי ניצחון שלישי רצוף במשחקי הידידות ונקמה בסין על ההפסד במוקדמות המונדיאל. אלמועז עלי, מי שאמור להיות הכוכב של קטאר במונדיאל הביתי, הכריע את המשחק בדקה ה-25 באצטדיון חליפה אינטרנשיונל הממוזג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully