וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ברזיל ניצחה 0:2 את ארה"ב, מחליפי ארגנטינה הביסו את גוואטמלה

פירמינו (11) וניימאר (43) סידרו לסלסאו ניצחון 11 ברציפות על האמריקאים. סגל משני של סקאלוני טייל עם 0:3 בזכות שערים של גונסאלו מרטינס, לו סלסו וג'יו סימאונה. 1:4 לאורוגוואי על מקסיקו

ניימאר נבחרת ברזיל. רויטרס
כבש גם מול ארה"ב. ניימאר/רויטרס

ליגת האומות החלה את דרכה והביאה איתה פגרת נבחרות בשלב מוקדם של העונה, ומדינות שלא מיבשת אירופה ניצלו את ההזדמנות וערכו משחקי ידידות מסקרנים. הלילה (בין שישי לשבת) ברזיל ניצחה 0:2 בארה"ב, אורוגוואי הביסה 1:4 את מקסיקו וארגנטינה משחקת כעת מול גוואטמלה.

עוד בנושא
"ניימאר בכה והתחנן לפני שחקני ברצלונה - שכנעו את ההנהלה להחזיר אותי"
דייגו מראדונה מונה במפתיע למאמנה החדש של דוראדוס המקסיקנית
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

ארה"ב - ברזיל 2:0

הסלסאו שעדיין מלקקים את הפצעים אחרי ההפסד הכואב לבלגיה ברבע גמר המונדיאל, ערכו משחק ראשון מאז רוסיה והשיגו ניצחון חלק בניו ג'רזי מול נבחרת צעירה מאוד של האמריקאים שבה בובי ווד (25) היה השחקן המבוגר ביותר. מנגד, טיטה עלה בהרכב חזק מאוד עם ניימאר, פירמינו, דוגלאס קוסטה וקוטיניו בחלק הקדמי. כבר אחרי 11 דקות חלוץ ליברפול הבקיע לאורחים כשדחק ממטר אחרי פעולה מצוינת ובישול מהאגף הימני של דוגלאס קוסטה. שתי דקות לפני ההפסקה ניימאר הכפיל בפנדל, אך במחצית השנייה לא ראינו יותר מדי מהברזילאים, שהשיגו ניצחון 11 ברציפות בהיסטוריה מול ארה"ב ושוב הוכיחו להם שלפחות בכל מה שקשור בכדורגל, הם ברמה אחרת לגמרי. בעוד ארבעה ימים תפגוש ברזיל את אל סלבדור אך משחק הידידות המסקרן הרבה יותר ייערך ב-16 באוקטובר כשברזיל תארח את היריבה המושבעת ארגנטינה

ג'ובאני לו סלסו נבחרת ארגנטינה. רויטרס
קיבל הזדמנות בהרכב וכבש. ג'ובאני לו סלסו/רויטרס

ארגנטינה - גוואטמלה 0:3

לראשונה מאז ה-4:3 הבלתי נשכח בשמינית גמר המונדיאל מול צרפת האלופה, ליאונל סקאלוני אסף את נבחרת ארגנטינה שלא התקשתה בארה"ב מול גוואטמלה למרות שמההרכב ההוא ששיחק מול צרפת, טליאפיקו המגן השמאלי נותר השריד היחיד. מסי כמובן לא זומן ולא ברור אם ומתי ילבש שוב את חולצת ארגנטינה, כמוהו גם היגואין ואגוארו. גונסאלו מרטינס קשר ריבר פלייט פתח את מסכת הכיבושים עם פנדל מוצלח בדקה ה-35. ג'ובאני לו סלסו שחקנה החדש של בטיס הכפיל (35) עם בעיטה מחוץ לרחבה וג'ובאני אחר, סימאונה הבן של דייגו חתם דקה לפני המחצית עם בעיטה מזווית לא פשוטה לרשת. שני משחקי ההכנה הבאים של ארגנטינה יהיו קשים בהרבה מול קולומביה וברזיל, מולן סקאלוני יזדקק לסגל בכיר בהרבה.

ניימאר נבחרת ברזיל. רויטרס
צמד חמד. ניימאר ופירמינו/רויטרס

מקסיקו - אורוגוואי 4:1

אחרי שהודחה על ידי האלופה צרפת ברבע גמר המונדיאל האחרון, נבחרת אורוגוואי התאספה לה שוב יחדיו והשיגה ניצחון מרשים בטקסס מול מקסיקו החזקה. אדינסון קבאני לא היה בסגל של התכולים, אבל חוסה חימנס בלם אתלטיקו כבש את הראשון עם נגיחה אופיינית לכדור קרן (21). ראול חימנס השווה כעבור ארבע דקות אבל לואיס סוארס חלוץ ברצלונה החזיר את היתרון לאורוגוואים עם בעיטה חופשית יפה בדקה ה-32 והשלים צמד בפנדל (41) אחרי שהוא הוכשל ברחבה. בדקה ה-59 סוארס הוסיף גם בישול מדהים למאזנו כשמצא את גסטון פריירו עם ראבונה וזה נגח פנימה וקבע את תוצאת המשחק. ראול חימנס היה יכול להמתיק קצת את הגלולה אך החטיא פנדל שני רבע שעה לסיום.

משחקים נוספים

קולומביה - ונצואלה 2:1

אקוודור - ג'מייקה 0:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully