וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: בני הרצליה הפסידה 68:66 לרתימנו

7.9.2018 / 21:26

הקבוצה של גאשפר פוטוצ'ניק הפסידה בטורניר ההכנה בהונגריה לקבוצה מהליגה הראשונה ביוון, ובשבת תשחק על המקום השלישי. ג'יימס רובינסון הוביל את קלעי הרצליה עם 25 נקודות, כרם משעור הוסיף 12 ו-10 ריבאונדים

ג'יימס רובינסון שחקן בני הרצליה. בני הרצליה, אתר רשמי
הוביל את הקלעים של הרצליה. ג'יימס רובינסון/אתר רשמי, בני הרצליה

בני הרצליה הפסידה הערב (שישי) 68:66 לאגו רתימנו מהליגה הראשונה ביוון במסגרת טורניר בהונגריה, שם עורכת הקבוצה מהשרון מחנה אימון. הרצליה הגיעה למחנה האימון במדינה בה אימן מאמנה הסלובני, גאשפר פוטוצ'ניק בשנה וחצי האחרונות, ותשחק מחר את המשחק על מקומות 3-4 בטורניר מול המפסידה במשחק בין מארחת הטורניר קורמנד והליוס דומז'אלה הסלובנית.

ג'יימס רובינסון הוביל את קלעי בני הרצליה עם 25 נקודות, כשהקבוצה מהשרון חסרה את מייקל דיקסון ג'וניור ואור לאומי שטרם חזר לשחק. כרם משעור הוסיף 12 נקודות ו-10 ריבאונדים. עוד קלעו להרצליה: ג'ף אדריאן 11, גייב לווין 9, בוגדן בליזניוק 4, ניצן חנוכי 3, עמית ארליך 2.

להרצליה היה זה ההפסד השני בשני משחקי אימון, אחרי שבתחילת השבוע הפסידה הקבוצה 97:96 להפועל תל אביב. המשחק הרשמי הראשון של הקבוצה יהיה נגד מכבי ראשון לציון בשמינית גמר גביע ווינר ב-26 לספטמבר, ואת ליגת העל היא תפתח במשחק ביתי נגד הפועל ירושלים.

עוד בנושא
נבחרת ישראל הפסידה 84:76 לפולין בטורניר ההכנה בסנט פטרסבורג
גאשפר פוטוצ'ניק בראיון: "אין לי ספק שלוקה יצליח גם ב-NBA"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully