וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופסק המשא ומתן בין מכבי חיפה לסיידובה סומא

6.9.2018 / 7:54

המועדון לא הגיע להסכמות עם פרטיזן, אלאך מחפש מועמד אחר. בחיפה משוכנעים: נחתים קשר זר בשבוע הקרוב. אזולאי ומאבוקה יוזמנו לשיחות לקראת ינואר, למועדון אופציה גם על רוקאביציה

אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה עצרה את המגעים עם קשר פרטיזן בלגרד, סיידובה סומא, זאת לאחר ששני המועדונים לא הגיעו להסכמות. על פי גורם במועדון, אלאך מעדיף להחתים מועמד אחר במקומו גם לאור נתונים שקיבל על השחקן. "המשא ומתן התפוצץ, אך לאלאך יש אלטרנטיבה אחרת", הדגיש גורם במועדון. כזכור, בימים האחרונים ביקרו שני הסקאוטים של המועדון בבלגרד ואף נפגשו עם השחקן.

במועדון הבהירו כי יצרפו שחקן נוסף עד אמצע השבוע הבא ובמקביל מנסים להיפטר מהחוזה של קאיו באמצעות תשלום פיצוי של כמחצית מחוזהו. במועדון כבר הבהירו לשחקן שכרטיסו יוקפא אם לא יסכים להתפשר, אך מעריכים כי עד תחילת השבוע יהפוך לשחקן חופשי. השחקן, יש לציין, אינו מתאמן בשלב זה עם קבוצת הנוער אלא עורך אימונים אישיים עם הצוות המקצועי שלה, כפי שהמועדון נהג בעבר עם קלאוס.

במועדון מתכוונים לזמן את שלומי אזולאי וארנסט מאבוקה לשיחות לקראת ינואר, זאת משום שלירוקים יש אופציה עליהם לעונה הבאה. הירוקים אמורים לזמן גם את ניקיטה רוקאביציה לשיחה. בניגוד לשני חבריו, החוזה של האוסטרלי גבוה מאוד (כ-400 אלך יורו לעונה) ובמכבי חיפה יצטרכו לקבל החלטה האם לממש את האופציה בסכומים שנקבעו מראש או לאפשר לו לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות החל מינואר. אחת האופציות היא שבחיפה ינסו להשאיר אותו אם הצדדים יגיעו להסדר בנוגע לשכרו.

עוד בנושא:

הסקאוטים של מכבי חיפה נפגשו בסרביה עם סיידובה סומא
נציג של מכבי חיפה המריא לסרביה כדי להיפגש עם סיידובה סומא
מכבי חיפה מנסה להשתחרר מקאיו, הפיצוי שהוצע: חצי משכרו העונתי
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

סיידובה סומא במדי סלובן ברטיסלבה 2013. GettyImages
לא יגיע למכבי חיפה. סיידובה סומא/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully