וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנצ'סקה סקיאבונה הודיעה על פרישה מטניס: "הגשמתי את כל החלומות"

האיטלקייה בת ה-38, שזכתה ב-2010 ברולאן גארוס ושנה לאחר מכן הפסידה ללי נה בגמר ודורגה 4 בעולם, הודיעה שהיא תולה את המחבט: "הלב שלי אמר לי שהגיע הזמן להפסיק עם הטניס"

פרנצ’סקה סקיאבונה טניסאית איטלקיה זוכה ברולאן גארס. רויטרס
רגע השיא בקריירה - זכייה ברולאן גארוס/רויטרס

פרנצ'סקה סקיאבונה הודיעה הערב (רביעי) על פרישה מטניס. האיטלקייה בת ה-38, שדורגה בשיאה במקום הרביעי בעולם בינואר 2011, כינסה מסיבת עיתונאים באליפות ארצות הברית שם הודיעה על החלטתה בתום קריירה מרשימה מאוד בת 22 שנה מאז שערכה את הבכורה שלה בטורניר ITF באיטליה ב-1996.

רגע השיא בקריירה של סקיאבונה היה כמובן עם הזכייה ברולאן גארוס ב-2010 כשהפכה לאיטלקייה הראשונה שזוכה בתואר גרנד סלאם כשהיא מנצחת בחמשת המשחקים האחרונים שלה בטורניר את לי נה, מריה קירילנקו, קרוליין ווזניאקי, אלנה דמנטייבה וסמנתה סטוסור. שנה לאחר מכן, ב-2011, סקיאבונה עלתה שוב לגמר בפריס, אבל אז הפסידה בגמר ללי נה הסינית. סקיאבונה הייתה האיטלקייה הראשונה שמדורגת בטופ חמש העולמי של הנשים וזכתה בשמונה תארי WTA ושלוש פעמים בגביע הפדרציה כשלאורך השנים האחרונות הייתה אחת הטניסאיות הבולטות היחידות בסבב שחובטות בקהנד עם יד אחת.

"בשבילי זה רגע חשוב מאוד בחיי", אמרה סקיאבונה במסיבת העיתונאים שכינסה, "הגעתי להחלטה להגיד שלום לטניס עם כל הלב שלי כי הראש שלי תמיד אומר לי להמשיך לשחק ולהראות שאני יכולה לנצח שחקניות אחרות. אבל הלב שלי אמר לי שזה הזמן ושאני מאושרת לגבי הקריירה שלי, חיי והכול. התעוררתי הבוקר ואני מרגישה טוב. כשהייתי בת 18 היו לי שני חלומות. הראשון היה לזכות ברולאן גארוס והשני היה להיות בטופ 10 העולמי. הצלחתי להשיג את שניהם אז אני מאושרת מאוד וכמו שאנחנו אומרים באיטליה 'זה נגמר, החלק הזה נגמר'. אחרי יותר מ-20 שנה של קריירה וחיים, יש לי חלומות חדשים. החלום החדש שלי הוא להגיע לכאן עם שחקנית ולהיות בגרנד סלאם כמאמנת".

עוד בנושא:

נאומי אוסקה דרסה בדרך לחצי גמר אליפות ארצות הברית
רפאל נדאל שרד קרב אדיר מול דומיניק תים בדרך לחצי הגמר
בואו לעקוב אחרינו בעמוד האינסטגרם המתחדש שלנו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully