וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו: "קאקה ימצא את מקומו במילאן בקרוב"

המנהל המקצועי של הרוסונרי מאשר שהכוכב הברזילאי בדרך חזרה לתפקיד ניהולי במועדון בו זכה בכדור הזהב. בכך, יצטרף לפאולו מאלדיני וג'נארו גאטוסו איתם זכה פעמיים בליגת האלופות

אתר רשמי

בדרך לקאמבק מרגש? לפי דיווחים באיטליה, לאונרדו, המנהל המקצועי של מילאן מאשר כי קאקה יחל לעבוד בתפקיד מקצועי במועדון בקרוב. "אין עוד תפקיד מוגדר, אבל בכל מקרה הוא תמיד יהיה מקושר למועדון לאור החלק המשמעותי שהוא תופס בהיסטוריה שלנו", אמר הברזילאי.

קאקה, הכדורגלן האחרון שזכה בכדור הזהב שהוא לא רונאלדו או מסי, היה גם כמובן האחרון לעשות זאת במדי מילאן בשנת 2007, אז גם הוביל אותה לזכייה אחרונה בליגת האלופות. "הדרך בה הוא התנהל בקריירה שלו, גם היא מייצגת את רוח המועדון. בהתחשב בכל הדברים הללו, כנראה שקאקה ימצא את מקומו במילאן. כרגע הוא צריך להישאר בברזיל מסיבות אישיות, אבל אנחנו בהחלט חושבים על משבצת עבורו". באיטליה מאמינים שהברזילאי המחונן עשוי להתמנות לסקאוט של הרוסונרי במדינות דרום אמריקה, כך יוכל לעבוד במועדון וגם להישאר בברזיל.

עוד בנושא

אנדראה ברצאלי: הצ'מפיונס? עכשיו יש לנו שחקן שיודע לנצח גמרים
אשתו של מאורו איקרדי: "הקשר היחיד ליובנטוס הוא הגולים שכבש נגדם"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקן מילאן פאולו מאלדיני. GettyImages
מילאן של 2005 מקיימת פגישת מחזור? פאולו מאלדיני/GettyImages

קרן 'אליוט' שקיבלה לידיה את הקבוצה הקיץ מיונג הונג לי, עשתה מספר צעדים במטרה להתחיל תהליך אשר בסיומו תשוב מילאן למקומה הטבעי בצמרת הכדורגל האיטלקי והאירופי: ג'נארו גאטוסו נותר בעמדת המאמן על אף שבתחילה חשבו להחליפו, פאולו מאלדיני הצטרף אף הוא ומונה לעמדת המנהל האסטרטגי, ולאונרדו שהפך לאגדה במועדון בסוף שנות ה-90, משמש כאמור כמנהל מקצועי. נראה שצירופו של קאקה עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה של הקרן האמריקאית שמנסה להצעיד את מילאן לעתיד טוב יותר.

עוד באותו נושא

הכוכב שלא רצה להיות כדורגלן: סיפור האגדה יוצא הדופן של גרגואר דפרל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully