וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגות פועלת לקבלת סמכויות ענישה נגד קבוצות

5.9.2018 / 10:14

אחרי פרשת אפודת השוער בבאר שבע, במנהלת ינסו לקבל סמכות להטיל סנקציות על מועדונים שעוברים על הקוד האתי או פוגעים במותג. תהליך הכנסת VAR לליגת העל תופס תאוצה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע תעמוד היום (רביעי) לדין משמעתי במוסדות השיפוטיים של ההתאחדות לכדורגל אחרי אירוע אפודת השוער של אריאל הרוש שהביא לדחיית פתיחת משחקה מול מכבי תל אביב ברבע שעה. על פי התקנון רק להתאחדות לכדורגל יש את הסמכות להעניש, אבל יתכן שזה לא יישאר המצב לאורך זמן.

במקביל לסנקציות הענישה המותרות על פי התקנון לבית הדין שליד ההתאחדות לכדורגל, פועלים במנהלת הליגה על מנת שגם למנהלת עצמה יהיו הסמכויות לנקוט בסנקציות ענישה נגד קבוצות שעברו עבירות. בישיבה הבאה של הפורום המורחב של ראשי המועדונים במנהלת יעמוד על סדר היום שינוי שיאפשר למנהלת להטיל סנקציות ענישה בין אם על עבירות על הקוד האתי ובין אם על פגיעה במותג, כפי שהיה השבוע בטרנר.

עוד בנושא:

המנהלת נגד אלונה ברקת: "התנהלות שביזתה את הכדורגל הישראלי"
הפועל באר שבע תוקפת בחזרה: "המנהלת זקוקה לניהול רציני וחף מעסקנות"

כרגע אין למנהלת סמכות להעניש את הקבוצות, אלא הזכות היחידה שלה היא לשלוח מכתבים כפי שעשה יושב ראש המנהלת ארז כלפון, דבר שקומם עליו בצורה חסרת תקדים את אלונה ברקת.

חלופת המסרים שהתפתחה ב-48 השעות האחרונות בין המנהלת לבין באר שבע, לא צפויה לגלוש בשלב הזה מעבר לדברים שיצאו. גם במנהלת וגם בבאר שבע מבינים שהעימות בין הצדדים לא מוסיף כבוד לכדורגל הישראלי שגם כך נמצא בסוג של שפל.

בעניין אחר, היום הגיעו לארץ שני נציגים של פיפ"א כדי לייעץ ולבחון את התכנית של המנהלת ושל ההתאחדות להכנסת שופט העזר באמצעות הטלוויזיה. שופט העבר שמואל שטייף שמרכז את התכנית באיגוד השופטים כבר העביר שני ימי עיון לשופטים והתכנית כבר יצאה לדרך לקראת הכנסתה לשימוש עד תחילת משחקי הפלייאוף.

אלונה ברקת בעלי הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
עימות שלא מוסיף כבוד לכדורגל הישראלי. ברקת/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully