וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תוקפת בחזרה: "המנהלת זקוקה לניהול רציני וחף מעסקנות"

4.9.2018 / 13:10

מנכ"ל הקבוצה אסי רחמים שלח מכתב תגובה לדבריו של יו"ר מנהלת הליגה, ארז כלפון: "נדרשת עזות מצח יוצאת דופן והבנה לקויה של תפקידך כדי להשתלח בצורה חסרת רסן במועדון"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מנכ"ל הפועל באר שבע, אסי רחמים, שלח היום (שלישי) מכתב ליו"ר מנהלת הליגה, ארז כלפון, בו הגיב, כלשונו, על "מכתבך המיותר מאתמול בדבר אירוע המשחק מול מכבי תל אביב". במכתב נטען כי: "קיבלנו את המכתב, אשר מוטב היה אלמלא נכתב, ובוודאי שלא בלשון האלימה והמתלהמת בה בחרת להשתמש. נדרשת עזות מצח יוצאת דופן והבנה לקויה של תפקידך כדי להשתלח בצורה חסרת רסן במועדון החבר במנהלת ובבעליו באופן אישי - זאת מבלי שטרחת להזמין אותנו לשיחת הבהרה, או אפילו להתעדכן בהתנצלות המועדון, המבטאת לקיחת אחריות מלאה והבעה כבוד כלפי אלה שנפגעו".

עוד נכתב במכתב: "אני מקווה כי אתה מודע למשימות רבות המשקל שעל שולחנך. משימות שקשורות בטיפול עומק בחוליים האמיתיים של הכדורגל הישראלי. צר לי שכותרת זריזה בעיתון ויחסי ציבור על גבו של המועדון מפתים יותר. התנהלותך זו צריכה להטריד מאוד את אלה ששמים את כספם, זמנם וכל מרצם לטובת טיפול הכדורגל הישראלי. המנהלת זקוקה לניהול מקצועי ורציני, חף מפוליטיקה ועסקנות. ואם בכבוד הכדורגל הישראלי עסקינן, מכתבך והתנהלותך אתמול ודאי לא הוסיפו כבוד לכדורגל הישראלי".

בבאר שבע הופתעו מאוד מהמכתב של כלפון אמש, ובעיקר מהעובדה שבמנהלת מיהרו להוציא את המכתב כהודעה לעיתונות כשראשי המועדון למדו על המכתב עצמו מהעיתונות עוד לפני שהספיקו לעבור עליו. ראשי האלופה זעמו על כלפון בעיקר בגלל שלא ניצל את התנצלות המועדון ואלונה ברקת ובחר לתקוף את המועדון למרות ההתנצלות. "כמה מועדונים היו מודים בטעות ולא תוקפים את השופט ואת כל מי שאפשר כדי להסית את האש מהם?", תהו באלופה. "במקום להעריך ולהבין את ההתנצלות הכנה של המועדון, וההבנה שבמועדון הבינו את הטעות, כלפון בחר ללכת לצד השני ולתקוף אישית ועל כך האכזבה".

עוד בנושא:

גרינפלד הודיע להפועל באר שבע שלושה ימים לפני המשחק: הרוש לא יוכל לשחק בשחור
הפועל באר שבע מתנצלת: "טעינו בשיקול הדעת, ולכן אנחנו מבקשים סליחה"
המנהלת נגד אלונה ברקת: "התנהלות שביזתה את הכדורגל הישראלי"

אלונה ברקת בעלי הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
העונש ייקבע מחר. ברקת/יוסי ציפקיס

תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את הקבוצה לדין משמעתי בגין איחור של הקבוצה בעליה למגרש והתנהגות בלתי הולמת. הדיון בעניינה של האלופה יתקיים מחר (רביעי) בשעה 16:00.

ההחלטה מגיעה על רקע דו"ח השופט אוראל גרינפלד, שפירט את השתלשלות האירועים בכל הנוגע לפרשת האפודה של אריאל הרוש, שגרמה לאיחור של רבע שעה לפתיחת המשחק בין הפועל באר שבע ומכבי תל אביב.

"אנשי הנהלת הפועל באר שבע לא הסכימו להחליף את סט הלבוש של שוער קבוצתם מסט בצבע שחור לסט בצבע כתום, גם לאחר בקשות חוזרות ונשנות של צוות השיפוט בנושא", כתב גרינפלד. "חשוב לומר כי כבר בשעה 19:20, הבחנו כי יש לבצע שינויים בתלבושות אשר הוצגו בפנינו בחדר ההלבשה. על כן, ביקשנו מאנשי הנהלת קבוצת מכבי תל אביב להחליף את המכנס והגרביים של שוער קבוצתם מצבע לבן לצבע שחור, אלו עשו זאת תוך דקות והביאו את פרטי הלבוש הנדרשים לחדר ההלבשה.

"מכאן, פנינו לאנשי הנהלת הפועל באר שבע שיחליפו את צבע הסט לשוער קבוצתם כרשום מעלה, אנשי באר שבע הביעו התנגדות ואמרו שאינם מעוניינים להחליף את סט השוער. שוב, כשעה וחצי לפני המשחק הסברנו להם מה אומר נוהל תלבושות, מי אמור להחליף ומתי, לכן, עקב זה שהסט השחור של שוער קבוצתם דומה מאוד לסט של כל שחקני מכבי תל אביב, עליהם להחליף לצבע אשר לא יהיה זהה עם הקבוצה היריבה. למרות הסברים חוזרים ונשנים, אלו היו בשלהם ואינם היו מעוניינים להחליף את צבע הסט של השוער".

באר שבע עצמה הוציאה הודעת התנצלות, אולם הדבר לא עבר בשקט וגרר תגובה חריפה של יו"ר מנהלת הליגה ארז כלפון מנהלת הליגה נגד אלונה ברקת: "אני פונה אליך בכדי להביע את האכזבה, התרעומת והצער מהתנהלותכם במשחק אמש - התנהלות אשר ביזתה את הכדורגל הישראלי על אוהדיו הרבים. החלטה תמוהה ולא ברורה הפכה יום חג לפארסה מביכה וביזתה ציבור גדול של אוהדי כדורגל תוך שהיא מסבה נזקים אדירים לכדורגל הישראלי כולו כמו גם לשותפיו ולתדמיתו".

גם מכבי תל אביב תעמוד מחר לדין, בגין התפרעות אוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully