וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל: "הגוף שלי כואב, הרגליים רועדות, אבל אני מאושר"

השור ממאיורקה דיבר אחרי הניצחון הגדול על דומיניק תים בתום קרב מדהים של כמעט חמש שעות ברבע גמר אליפות ארה"ב: "תחושה מדהימה". על יריבו: "הוא לוחם. אני בטוח שיצליח בעתיד"

טניסאי ספרדי רפאל נדאל. GettyImages
שאגת הניצחון. רפאל נדאל בסיום/GettyImages

איזה קונצרט: אליפות ארה"ב הפתוחה בטניס סיפקה לנו הבוקר (רביעי) משחק ענק בו רפאל נדאל ניצח 6:0, 4:6, 5:7, 7:6 (4), 6:7 (5) את דומיניק תים אחרי ארבע שעות ו-54 דקות ברבע הגמר. הקרב המדהים התחיל רע מאוד עבור השור ממאיורקה, אבל הספרדי התעשת בהמשך ונראה היה שמשתלט על העניינים. במערכה הרביעית דווקא האוסטרי הפגין לחימה חסרת פשרות והמשחק הגיע למערכה מכרעת, בה שני הלוחמים נתנו את כל כולם וסיפקו טניס איכותי, אך בסופו של דבר רק אחד מהם יכול היה להמשיך לחצי הגמר. נדאל, אלוף ארה"ב מהעונה שעברה, יפגוש בחצי את חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי לקרב מרתק.

נדאל, שהפך לראשון בהיסטוריית הטורניר שמנצח אחרי הפסד על האפס במערכה הראשונה בשלב רבע גמר ומעלה, גם קיים את הקרב הארוך בקריירה שלו במסגרת התחרות. הספרדי אמר בסיום: "זה היה קשה, קשה מאוד. ההתחלה הייתה רעה, אבל הייתי חייב להישאר במשחק הזה. הלך לי טוב, אבל במערכה הרביעית הוא עשה לי חיים קשים. לא ויתרתי, המשכתי ואני שמח שניצחתי".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
נדאל ניצח את תים 6:0, 4:6, 5:7, 7:6 (4), 6:7 (5) ועלה לחצי גמר אליפות ארה"ב
רביעי באליפות ארה"ב: ג'ון מילמן יצליח להדהים גם את נובאק דג'וקוביץ'?

דומיניק תים טניסאי אוסטרי עם רפאל נדאל. GettyImages
"אמרתי לו שאני מצטער". נדאל מנחם את דומיניק תים/GettyImages

על דומיניק תים אמר: "נורא חבל לי על דומיניק, הוא חבר טוב, מקצוען, ושחקן נהדר. אני מאחל לו בהצלחה בהמשך. אמרתי לו בסיום שאני מצטער מאוד ושהוא מצוין. הוא צעיר, בן אדם טוב, ויש לו עוד זמן לנצח טורנירים גדולים. הוא לוחם ואני בטוח שהוא יצליח מאוד בעתיד". נדאל התייחס לעובדה שרוב רובו של הקהל נשאר באצטדיון ארתור אש עד השעה 2 בלילה: "אני רוצה להודות לכל מי שנשאר באצטדיון עד השעה המאוחרת הזאת, התחושה מדהימה. הגוף שלי כואב, הרגליים שלי רועדות, אבל אני מאושר. תודה לקהל על האנרגיה, היא עזרה לי לנצח היום. אחרי המערכה הראשונה אמרתי לעצמי שאני חייב להתעורר. גרמתי לעצמי לשכוח ממה שקרה במערכה הראשונה ולהמשיך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully