וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברזילאים של ליון ביקרו בישראל: "תמיד רצינו להכיר את ירושלים"

מרסלו, רפאל ופרננדו מרסאל, שחקני ההגנה הברזילאים של הקבוצה הצרפתית, ניצלו את הפגרה לטובת ביקור בכותל וטבילה בנהר הירדן. מרסלו: "ראיתי את המקומות בהם הכול קרה". רפאל: "חלום להיות כאן"

אתר רשמי

מרסלו, רפאל ופרננדו מרסאל, שלושת שחקניה הברזילאים של ליון הצרפתית, ניצלו את פגרת הנבחרות כדי להגשים חלום ולהגיע לביקור בן יומיים בישראל. שני הראשונים פתחו בהרכב ליון בהפסד הביתי 1:0 לניס ביום שישי, בעוד חברם נמצא עדיין בהתאוששות מפציעה וטרם שיחק העונה. במהלך הביקור בארץ הקודש, השחקנים טיילו בירושלים, הגיעו לכותל וטבלו בנהר הירדן.

"ישראל הייתה חלום מבחינתי, תמיד רציתי להכיר את ירושלים", אמר הבלם מרסלו, סגן הקפטן של ליון, ששיחק בעבר נגד הפועל תל אביב (עם פ.ס.ו איינדהובן) והפועל באר שבע (עם בשיקטאש). "שיחקתי כבר בישראל, אבל לא הייתה לי הזדמנות לחקור את הארץ. קראתי את התנ"ך, אז פתאום לזכות לראות מקרוב את המקומות בהם הכול קרה - זה באמת יותר מדי. נחמד להיות כאן עם החברים שלי רפאל ומרסאל, ולחלוק איתם את הרגע הזה. בסוף השנה ארצה להביא לכאן את המשפחה שלי כדי לראות ולהכיר עוד מקומות היסטוריים. יומיים זה מעט מדי כדי ללמוד ולהכיר את כל מה שרציתי".

המגן הימני רפאל, ששיחק שבע שנים במנצ'סטר יונייטד וזכה איתה בשלוש אליפויות לפני שעבר לליון, הוסיף: "זה חלום להיות כאן בישראל. לטבול בנהר הירדן היה משהו שתמיד קיוויתי לעשות, ועכשיו הגשמתי את זה. ישראל יפה מאוד, הכרתי מקומות פנטסטיים, במיוחד בירושלים. הביקור שלנו היה קצר, אבל אחזור לכאן בעתיד עם המשפחה שלי בוודאות".

עוד בנושא
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
אשתו של מאורו איקרדי: "הקשר היחיד עם יובנטוס הוא הגולים שמאורו כבש נגדם"
קפה: "המחיר ששילמו עליי לא מעניין. אני מתרכז בלהביא תוצאות"

פרננדו מרסאל (מימין), רפאל, מרסלו שחקני ליון בנהר הירדן. באדיבות המצולמים,
פרננדו מרסאל/באדיבות המצולמים
מרסלו שחקן ליון בכותל. באדיבות המצולם,
מרסלו בכותל/באדיבות המצולם
  • עוד באותו נושא:
  • ליון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully