וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסק קואנקה: "הכל הולך לי הפוך. מרגיש רע מאוד עם כל מה שקרה לי"

אחרי שהחתימה בראוס מהליגה השנייה בספרד לא אושרה, אקס באר שבע בונה על הפיצויים מהאלופה הישראלית כדי לשרוד את התקופה הקרובה, ומכה על חטא: "מעולם לא נשארתי בלי קבוצה"

איסק קואנקה במדי גרנאדה. GettyImages
הלך המעמד, הלך החוזה, ורק הפיצוי מבאר שבע נשאר. קואנקה/GettyImages

הקריירה של איסק קואנקה הולכת מדחי אל דחי. אחרי שחתם בהפועל באר שבע, אכזב, ראה בעיקר ספסל, שוחרר אחרי סאגה מתמשכת ובסופו של דבר מצא את עצמו בראוס מהליגה השנייה בספרד - ייתכן שהקשר הספרדי ימצא את עצמו בלי קבוצה עד חודש ינואר. ארגון השחקנים בספרד איים אמש לשבות לאחר שמנהלת הליגות לא אישרה לראוס מליגת המשנה להחתים את קואנקה, מחשש שחתם על חוזה כפול וירוויח סכום גבוה משמעותית מזה שפרסם המועדון (כ-77 אלף יורו).

אמש התראיין הקשר לעיתון הספרדי "מארקה" והסביר את הצד שלו להתפתחויות. "נראה שבמנהלת מחזיקים ממני יותר מדי. האמת היא שקיבלתי פיצוי נאה מהפועל באר שבע, נאה עד כדי כך שאני יכול להרשות לעצמי לבלות קצת זמן בבית ולא להרוויח יותר מדי בתקופה הקרובה", אמר.

לטענת קואנקה, "עזבתי את ישראל כי רציתי לחזור לספרד ולהרגיש שוב כמו שחקן בליגה הספרדית, בכל מחיר. ההכנות של הפועל באר שבע לעונה התחילו מאוד מוקדם, אז כשהצטרפתי לראוס כבר הייתי בכושר של 50 אחוז. החלטתי להתאמן איתם כדי לשמור על כושר, והכל היה נראה מצוין עד שקרה מה שקרה".

קואנקה נמצא כעת בעין הסערה בספרד, ויודע שייתכן שהקאמבק שלו יידחה. "אני מרגיש רע מאוד עם כל מה שקרה. בסופו של דבר הכל עבד לי הפוך לאחרונה. מעולם לא הגעתי למצב שבו אני בלי קבוצה".

עוד בנושא

ארגון השחקנים בספרד מאיים בשביתה אחרי שהחתמת קואנקה בוטלה
בטורקיה כבר משווים את טוני וואקמה לאמבפה: "הכל אפשרי עבורו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully