וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית בן שושן מונה למנהל בית"ר ירושלים: "אושר גדול לחזור הביתה"

3.9.2018 / 15:15

חלוץ העבר שב למועדון בו שיחק מ-2004 ועד 2013: "סגירת מעגל, כבוד לחזור ולשרת את המערכת שגידלה אותי". דפורטיבו דרשה פיצוי סמלי על סאול, ניסיונות לסגור סופית את העברתו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עמית בן שושן שב לבית"ר ירושלים ומונה למנהל הקבוצה. "מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים גאה להודיע על הצטרפותו של עמית בן שושן לצוות המועדון לתפקיד מנהל הקבוצה", נמסר. "כחלק מהשינויים העוברים על המועדון אנו מוצאים בשילובם של שחקני העבר בתוך המועדון נדבך חשוב".

בן שושן עצמו אמר: "התרגשות ואושר גדול לחזור הביתה, יש כאן סגירת מעגל וכבוד גדול לחזור ולשרת את המערכת שגידלה אותי. כולי ציפייה ואני מלא מוטיבציה לקראת האתגר החדש של חיי".

בן שושן (33) גדל במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים והיה אחד הכוכבים הגדולים של הקבוצה בשנות האלפיים. לקבוצה הבוגרת עלה ב-2004 ושיחק בשורותיה 2013, כשסיפק 41 שערים ב-237 משחקים. לאחר מכן יצא לקפריסין וחתם באנורתוזיס פמגוסטה, לפני ששב למכבי נתניה ואז העביר עונה אחת בהפועל ירושלים, בשורותיה שיחק ב-2015/16. לאחר מכן סיים את קריירת המשחק שלו.

במקביל, במועדון מנסים לסכם את העברתו של סאול מדפורטיבו לה קורוניה. המגן הימני היה אמור לנחות אתמול אך הגעתו התעכבה לאחר שקבוצתו דרשה פיצוי סמלי, המוערך בכ-50 אלף דולר, בתמורה להעברתו. בית"ר ירושלים מנסה להגיע לפשרה ושם עדיין מעריכים כי השחקן ינחת בארץ בסופו של דבר.

עוד בנושא:

מכבי חיפה מנסה להשתחרר מקאיו, הפיצוי שהוצע: חצי משכרו העונתי
הלוואי שהקבוצה היתה כמו החולצה: הבעיות האמיתיות של הפועל באר שבע
הפועל באר שבע מתנצלת: "טעינו בשיקול הדעת, ולכן אנחנו מבקשים סליחה"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully