וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטפורד בטירוף מהפתיחה הטובה בתולדותיה: "השמיים הם הגבול"

הצרעות בעננים אחרי ה-1:2 על טוטנהאם ששמר אותם על מאזן מושלם אחרי ארבעה מחזורים. חאבי גרסיה: "אנחנו רק מנסים ליהנות מהרגע". פוצ'טינו: "אסור לנו לספוג שערים מהסוג הזה"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

ווטפורד בטירוף: הקבוצה המפתיעה של העונה עד כה בפרמיירליג גברה אתמול (ראשון) 1:2 בביתה על טוטנהאם ורשמה את הפתיחה הטובה בהיסטוריה שלה. הצרעות נעזרו בשערים של טרוי דיני (69) וקרייג קאת'קרט (76) כדי להתאושש משער עצמי של דוקטורה (53) ולהשלים רצף נהדר של ארבעה ניצחונות רצופים ומאזן מושלם, תוך כדי הצגת יכולת מרשימה ביותר. ווטפורד נמצאת במקום השלישי בטבלה עם 12 נקודות, ורק יחס שערים עדיף של המוליכה ליברפול והשנייה צ'לסי מונע ממנה את הפסגה.

מאמן ווטפורד חאבי גרסיה אמר בסיום: "זאת התחלה מדהימה. אנחנו שמחים מאוד. המשחק היה קשה מאוד, אני שמח שהצלחנו לחזור מפיגור ולהשיג את הניצחון. אנחנו מנסים ליהנות מהרגע. ניצחנו ארבעה משחקים, אבל אלה רק ארבעה משחקים. אנחנו חושבים רק על המשחק הבא, לא מעבר מזה. אני רוצה להודות לאוהדים על התמיכה שלהם בנו, הם עוזרים לנו וביחד איתם אנחנו קבוצה חזקה מאוד".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
אנגליה: ווטפורד ניצחה 1:2 את טוטנהאם
מוריניו: "ראשפורד היה נאיבי, הניצחון היום שייך גם לאד וודוורד"

מאמן ווטפורד חאבי גרסיה. רויטרס
חושב רק על המשחק הבא. חאבי גרסיה/רויטרס

המגן היווני חוסה הולבאס, שכיכב עם שני בישולים הוסיף: "אני פשוט שמח עבור חבריי לקבוצה ועבור האוהדים. הראינו אופי נהדר כשחזרנו מפיגור לניצחון. מעבר לשער שספגנו, שהגיע מטעות שלנו, הצלחנו לשלוט במשחק נגד בקבוצה חזקה מאוד ואני בטוח שנקבל מזה המון ביטחון. זאת התחלה מדהימה למועדון כמו שלנו, שלא רגיל לזה, ואנחנו רוצים שזה יימשך. אם נמשיך ככה, השמיים הם הגבול".

מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו: "זה כואב ומאכזב, בעיקר אחרי המשחק המאכזב נגד מנצ'סטר יונייטד שחשבתי שנשתפר אחריו. המשחק היה בידיים שלנו, אז כמובן שזה מאכזב להפסיד אותו. אחרי שעלינו ליתרון המשחק נראה כמו משחק ידידות, היה אסור לנו ללכת לכיוון הזה. אם רוצים להתמודד על האליפות, אסור לספוג שערים מהסוג שספגנו. זאת קריאת השכמה טובה לכולנו. זה הפסד כואב, אבל אני לא כועס. כעסתי יותר מהיכולת נגד יונייטד, אבל אני מבין שיש משחקים מהסוג הזה לפעמים".

עוד באותו נושא

מוריניו: "ראשפורד היה נאיבי, הניצחון היום שייך גם לאד וודוורד"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully