וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "ראשפורד היה נאיבי, הניצחון היום שייך גם לאד וודוורד"

מאמן מנצ'סטר יונייטד משחרר קצת לחץ לאחר הניצחון על ברנלי (0:2). "אי אפשר להאשים את פוגבה. נראינו טוב כמו מול טוטנהאם, רק שהפעם כבשנו". וגם, יוצא להגנתו של המנכ"ל אד וודוורד

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מתחילים לצאת מהבוץ? ז'וז'ה מוריניו/רויטרס

אחרי שני הפסדים מהדהדים, מנצ'סטר יונייטד הצליחה לנצח היום (ראשון) את ברנלי, וכך הרוויחה קצת אוויר לנשימה. על הניצחון החשוב העיבה ההרחקה של מרכוס ראשפורד, שנגח בראשו של פיליפ בראדסלי עשר דקות לאחר שעלה כמחליף.

מי שחגג את הניצחון הוא ז'וז'ה מוריניו, לאחר שבוע בו ניפק מספר התבטאויות מעניינות על היותו מנג'ר מהטובים בעולם. "ברנלי שיחקו מצוין, גם כקבוצה וגם כיחידים, אבל עדיין היינו צריכים לנצח בהפרש גבוה יותר. המשחק לא היה אמור להישאר פתוח עד הרגע האחרון. המשחק הזכיר לי את הדומיננטיות שהצגנו מול טוטנהאם במחצית הראשונה, רק שהפעם הצלחנו לכבוש". הפורטוגלי התייחס גם ללפול פוגבה לאחר החמצת פנדל שנבעט באדישות משהו. מוריניו נחלץ להגנתו. "אני אף פעם לא מאשים שחקן על החמצת פנדל, אלא את מי שחושש לעלות ולבעוט אותם. פול כבר כבש עבורנו מספר פנדלים טובים".

עוד בנושא

דויד לואיז: "עברתי תקופה קשה, סארי הציל אותי"
אנגליה: ליברפול וצ'לסי מושלמות, מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:2 את ניוקאסל
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

מרכוס רשפורד עצבני מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
"התנהג בצורה נאיבית". מרכוס רשפורד/GettyImages

מוריניו, שנראה שבוע שעבר מוחא כפיים בהתלהבות לקהל לאחר ההפסד 3:0 לטוטנהאם, תלה הרבה מהניצחון היום באוהדים. "היכולת היום בהחלט קשורה לתמיכה של האוהדים באולד טראפורד שבוע שעבר", אמר הפורטוגלי. "התגובה של הקהל להפסד מול טוטנהאם חיזקה אותנו מאוד".

ראשפורד, שיצא מהכלים ועשוי לספוג הרחקה ליותר ממשחק אחד ספג ביקורות, וגם אליו התייחס מוריניו. "אני לא יודע מה בדיוק מה קרה, רק אומר שזה היה נאיבי מצידו של מרכוס. בראדסלי שחקן ותיק ומנוסה וראשפורד הוא בסך הכל ילד". בינתיים, הבריטי הצעיר צייץ התנצלות בטוויטר.

בעקבות שלט שנפרס ממטוס ובו כתוב: "אד וודוורד - מומחה לכישלונות", הפורטוגלי יצא גם להגנתו של המנכ"ל. "אני לא מסתכל לשמיים. הניצחון היום הוא של אד בדיוק כמו שהוא שלנו". דברים אלו של מוריניו אינם מובנים מאליהם, שכן לאורך כל הקיץ נפוצו שמועות על מערכת יחסים עכורה בין השניים.

עוד באותו נושא

אנגליה: ברנלי - מנצ'סטר יונייטד 2:0, ווטפורד - טוטנהאם 1:2

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully