וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד לואיז: "עברתי תקופה קשה. מאוריציו סארי החזיר אותי לחיים"

בלם צ'לסי, שכבר היה בדרכו החוצה, הודה למאמן החדש שהחזיר אותו לעניינים: "למדתי ממנו כל כך הרבה בזמן הקצר שהוא פה". גווארדיולה אחרי הניצחון על ניוקאסל: "ספגנו שער קל מדי"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

המחזור הרביעי באנגליה יצא אתמול (שבת) עם ליברפול וצ'לסי, שנותרו מושלמות בזכות ניצחונות על לסטר ובורנמות' בהתאמה. גם האלופה מנצ'סטר סיטי חזרה למסלול הניצחונות עם 1:2 ביתי לא פשוט על ניוקאסל ונשארה צמודה למוליכות. ליברפול הצליחה לקבוע את פתיחת העונה הטובה ביותר שלה אי פעם בפרמיירליג, והיא תצא כעת לפגרת הנבחרות עם מאזן מושלם של 12 מ-12.

גם צ'לסי יצאה לפגרה עם מאזן מושלם, ומי שהפך העונה לשחקן הרכב תחת מאוריציו סארי הוא דויד לואיז. הבלם בן ה-31 שבעונה שעברה בקושי נספר על ידי אנטוניו קונטה, היה כבר בדרך החוצה מצ'לסי אך האיטלקי החליט להשאירו ולתת בו אמון במרכז ההגנה. לואיז אמר על כך: "סארי הספיק ללמד אותי כל כך הרבה בזמן הקצר שהוא פה. הוא מזכיר לי את המאמן שלי בבנפיקה, ז'ורז'ה ז'סוס, ששיפר מאוד את המשחק שלי. העונה שעברה לא הייתה טובה עבורי, עברתי תקופה קשה, אבל השתמשתי בה כדי ללמוד על עצמי מחוץ למגרש. אני שמח לחזור לשחק באופן קבוע, אני מודה למאמן על האמון שלו בי, הוא החזיר אותי לחיים. כולם היו בטוחים שאעזוב את צ'לסי, אבל אני גאה להודיע שאני כאן ואני כל כך שמח להמשיך במקום שאני אוהב".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
אנגליה: ליברפול וצ'לסי מושלמות, מנצ'סטר סיטי עם 1:2 על ניוקאסל
אליסון על השגיאה שסיבכה את ליברפול: "לא אהיה טיפש ואחזור על הטעות הזאת"

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה, לירוי סאנה. רויטרס
"הוא ישחק במשחקים הבאים". פפ גווארדיולה עם לירוי סאנה/רויטרס

סארי עצמו דיבור בסיום הניצחון על בורנמות' על הסגנון החדש שהביא לבלוז: "אנשים רצו לראות כאן את הכדורגל שלי - החזקת כדור מהירה. מדובר קודם כל בחשיבה מהירה, והייתי צריך לשנות את המנטליות של חלק מהשחקנים כאן". על הסיבה שאינו משחק עם שלושה בלמים כמו קודמו, אנטוניו קונטה: "ניסיתי לעשות את זה עם הסגנון שלי לפני שש שנים, אבל הבנתי שזה בלתי אפשרי. אין לי שום דבר נגד מערך של שלושה בלמים, אבל הוא לא מתאים לסגנון שלנו כרגע. בינתיים הולך לנו טוב, אבל בעתיד יהיו לנו קשיים ונצטרך להתמודד איתם".

למרות הניצחון הביתי 1:2 על ניוקאסל, שיחת היום במנצ'סטר סיטי היא דווקא אי-הכללתו של לירוי סאנה בסגל הקבוצה. הגרמני, שפתח את העונה בצורה די חלשה, שילם על כך את המחיר ופפ גווארדיולה החליט להשאירו ביציע. המאמן אמר על כך: "במשחק הקודם פיל פודן נאלץ להיות מחוץ לסגל. זה לא הגיע לו, הוא שחקן נהדר, וזה העציב אותי לקבל את ההחלטה הזאת. אותו הסיפור עם לירוי: יש לנו המון שחקני התקפה, ואחד מהם היה צריך להיות מחוץ לסגל. אין מה לדאוג, הוא ישחק במשחקים הבאים". על הניצחון אמר הספרדי: "אני קודם כל רוצה לנצח, וזה מה שעשינו. ספגנו שער קל מדי, אבל חוץ ממנו היינו ערוכים להתקפות המתפרצות שלהם. אנחנו עם 10 נקודות מ-12 אפשריות, וזה בסדר. אני מרוצה מהבחורים".

עוד באותו נושא

אליסון על השגיאה שסיבכה את ליברפול: "לא אהיה טיפש ואחזור על הטעות הזאת"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully