וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליסון על השגיאה שסיבכה את ליברפול: "לא אהיה טיפש ואחזור על הטעות הזאת"

ליברפול ניצחה 1:2 את לסטר ושמרה על מאזן מושלם בפרמיירליג למרות טעות חמורה של שוער הרכש, אליסון הודה: "זה חלק מהמשחק שלי, אבל לא אהיה שחצן". קלופ על הטעות: "ידענו שזה יגיע". על היכולת: "עוד רוצים להשתפר"

אליסון שוער ליברפול מאוכזב. רויטרס
עוד פעם האוהדים לא מאמינים שזה קורה להם. אליסון/רויטרס

אוהדי ליברפול לא מאמינים שזה שוב קורה להם. אחרי שסבלו בשנים האחרונות משגיאות מגוחכות של שוערים כמו סימון מיניולה ולוריס קאריוס, במרסיסייד האמינו שהשנה לפחות בעיה אחת הם פתרו עם רכישתו של אליסון הברזילאי, אחד השוערים היקרים בכל הזמנים, שהגיע תמורת 72 מיליון יורו הקיץ. אבל היום (שבת) אליסון ביצע טעות אומללה, כשהתמזמז עם הכדור ברחבה ורשם שגיאה שעלתה לליברפול בספיגת שער. עם זאת, ליברפול הצליחה בכל זאת לנצח 1:2 את לסטר בחוץ בזכות שערים במחצית הראשונה של מאנה ופירמינו, והשלימה ניצחון רביעי בארבעה מחזורים כדי לשמור על מאזן מושלם.

אליסון בסיום טען שהשגיאה הראשונית הייתה המסירה לאחור שקיבל מוואן דייק, אבל מאמין שילמד מהטעות. "זו הייתה תגובה רעה לטעות, טעות הגנתית", אמר אליסון, "אבל הדבר הכי חשוב זה שניצחנו. אני כועס שעשיתי את הטעות הזאת שהציבה את הקבוצה שלי במצב קשה. כשאחד מאיתנו עושה טעות, זה משפיע על כולם אבל כולם נלחמו ביחד. אנחנו צריכים להשתפר, אבל התוצאה היא מה שחשוב".

יורגן קלופ מחבק את פירמינו, ליברפול. רויטרס
עדיין אופטימי. קלופ/רויטרס

כשנשאל אם ינסה לעשות דבר כזה שוב (לעבור ברחבה שחקן יריב עם הרגל), אמר: "זה היה שיקול דעת מוטעה. עשיתי שגיאה בקריאת המהלך. לא קיבלתי מסירה טובה. דיברנו על זה בחדר ההלבשה, שוחחתי עם וירג'יל. לא קיבלתי מסירה טובה, אבל יכולתי לבעוט למעלה. רציתי להמשיך את המהלך כדי שנשמור על הכדור, ועכשיו כולם ינתחו את המהלך הזה. אני לא אהיה טיפש ואחזור על הטעות הזאת. צריך ללמוד מטעויות. זה חלק מהמשחק שלי, אבל לא אהיה שחצן ואגיד שאמשיך לעשות את זה. הדריבל צריך להיות מוצא אחרון. לצערנו היום זה עלה בגול".

מאמן ליברפול יורגן קלופ אמר בסיום על השגיאה של אליסון ש"כולנו צריכים ללמוד מזה, לא רק הוא". כבר בשבוע שעבר אליסון הקפיץ כדור מסוכן מעל שחקן של ברייטון, וקלופ אמר היום ש"זה היה ברור בשבוע שעבר שיום אחד זה יקרה, אבל לא חשבתי שזה יקרה כבר בשבוע שלאחר מכן. הוא יודע שזו טעות שלו, והוא גבר מספיק כדי לקבל את זה. כמה קול הוא היה כשהקהל ניסה להקניט אותו אחרי זה, זה היה טוב".

קלופ כמובן מרוצה מהמאזן המושלם ואמר: "אם מישהו היה אומר לי לפני ארבעה שבועות שנהיה עם 12 נקודות הייתי קונה את זה. להיות עם 12 נקודות בידיעה שאנחנו יכולים להשתפר, זה טוב. אנחנו לא יציבים מספיק, אבל עובדים על זה".

עוד באותו נושא

אנגליה: ליברפול עם הפתיחה הטובה בתולדותיה בפרמיירליג, גם צ'לסי מושלמת

לכתבה המלאה
שוער ליברפול אליסון. רויטרס
מודה בטעות ומתנצל. אליסון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully