וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "באנו בגישה לא נכונה, אנחנו לא מספיק אינטנסיביים"

מאמן נאפולי מתוסכל לאחר התבוסה 3:0 לסמפדוריה: "הורדנו את הראש אחרי שספגנו את השער הראשון, אנחנו חייבים לשפר את האופי שלנו". קאייחון והאמשיק סופסלו, האיטלקי הוותיק מסביר

מארק האמשיק, שחקן נאפולי. רויטרס
מתגעגע למאוריציו סארי? מארק האמשיק/רויטרס

משחק מאכזב לנאפולי הסתיים בתבוסה 3:0 לסמפדוריה, וכעת לאחר ההפסד של ספאל לטורינו, יובנטוס היא הקבוצה היחידה עם מאזן מושלם ותשע נקודות בקופה. גם פיורנטינה טרם איבדה נקודות, אך יש לה משחק חסר זכר לביטול המשחק מול סמפ במחזור הראשון בעקבות אסון הגשר בגנואה.

עוד בנושא

נאפולי הובסה 3:0 מול סמפדוריה, פיורנטינה מושלמת
רונאלדו עדיין בלי שער. מטווידי: "נעזור לו"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

קרלו אנצ'לוטי מאמן באיירן מינכן. רויטרס
לא מרוצה. קרלו אנצ'לוטי/רויטרס

קרלו אנצ'לוטי נשמע מאוכזב בסיום המשחק. "התחלנו את המשחק בדיוק כמו השניים הקודמים, אלא שאז הצלחנו לחזור והפעם לא". בכל משחקיה של נאפולי העונה היא נקלעה לפיגור מוקדם ונאלצה לחזור. מול לאציו ומילאן היא הצליחה לעשות זאת, אבל הצמד של דפרל וקוואליארלה היה גדול עליה. "הייתה לנו גישה לא טובה למשחק, בטח אחרי השער הראשון שספגנו. הורדנו את הראש והתקשנו", הסביר המאמן האיטלקי.

"אני לא חושב שאנחנו צריכים לשנות הרבה, אלא רק את הגישה בתחילת המשחק. להיות יותר מרוכזים". אנצ'לוטי סיפסל את מארק האמשיק וחוסה קאייחון, מחזה לא שכיח בפרטנופיי. "הלוואי והם היו הבעיה שלנו במשחק, ואז הייתי יכול לומר שזו אשמתי. הבעיה הייתה של כל הקבוצה. נלחמנו בחצי השני, אבל בלי אינטנסיביות אין איכות".

עוד באותו נושא

איטליה: יובנטוס ניצחה 1:2 את פארמה, רונאלדו שוב לא כבש

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully