וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 1:2 את פארמה, רונאלדו שוב לא כבש

הגברת הזקנה התקשתה מול העולה החדשה משערים של מריו מנדז'וקיץ' (2) ובלס מטוידי (58), ז'רביניו הצליח לאזן זמנית (33). עוד לפני כן הצליחה אינטר להשיג ניצחון ראשון עם 0:3 בבולוניה

מחזור 3מחצית31/08/2018
מילאן
    0:1
      רומא
      שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
      מתי נזכה לסייייי הראשון? רונאלדו/רויטרס

      המחזור השלישי בליגה האיטלקית נפתח אמש (שישי) עם ניצחון דרמטי של מילאן על רומא ונמשך הערב עם ניצחון הבכורה של אינטר - 0:3 בבולוניה. כריסטיאנו רונאלדו יקווה סוף סוף לכבוש את שער הבכורה שלו ביובנטוס שתשחק בחוץ מול פארמה.

      עוד בנושא:
      בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט

      גונסאלו היגואין, מילאן, מאוכזב. רויטרס
      אם לא גול, אז לפחות בישול נהדר. היגואין/רויטרס

      מילאן - רומא 1:2

      איזו דרמה בסן סירו. עמוק בתוך תוספת הזמן נראה היה שה-VAR ישלח את הרוסונרי והג'אלורוסי הביתה עם נקודה אחת לכל אחת, אבל אז הגיע פטריק קוטרונה בן ה-20, ובדקה ה-95 העניק למילאן ניצחון בכורה העונה בצורה הכי מתוקה שיש.

      הרוסונרי, שחיפשו ניצחון בכורה אחרי ההפסד הדרמטי לנאפולי במחזור שעבר, נראו בכיוון הנכון אחרי שלחצו את השער של הג'אלורוסי ללא הרף ובאו על שכרם בדקה ה-40 עם דחיקה מקרוב של פרנק קסי (40), אחרי שהגנת רומא קפאה. אבל האקשן האמיתי התחיל במחצית השנייה: פדריקו פאסיו הגיח מתוך ערבוביה ברחבה כדי לשגר כדור חזק לפינה ולקבוע שוויון בדקה ה-59, ושלוש דקות מאוחר יותר גונסאלו היגואין כבר התחיל לחגוג את שער הליגה הראשון במדי הרוסונרי, לפני שהכיבוש שלו נפסל בנבדל אחרי התערבות של שופטי ה-VAR. בדקה ה-80 ה-VAR היכה שנית: כדור קרן מצא את הגנת מילאן לא מוכנה, סטיבן אנזונזי הפגין נחישות רבה, השתלט על הכדור וגלגל לרשת, אבל אחרי צפייה בהילוכים החוזרים התברר שהשתמש במהלך במהלך בידו.

      גמור? לא אצל הקבוצה של גאטוזו. גונסאלו היגואין נותר ללא שער ליגה במדי הרוסונרי אבל התכבד בבישול נפלא לקוטרונה הצעיר עם כדור עומק מדוד, שהמשיך בבעיטה חדה לרשת.

      שחקני אינטר חוגגים עם ראג'ה נאינגולן. GettyImages
      תרומה ראשונה לאינטר. ראג'ה נאינגולן חוגג/GettyImages

      בולוניה - אינטר 3:0

      אחרי שצברו נקודה אחת בשני המחזורים הראשונים והתקשו מאוד במחצית הראשונה, הנראזורי פרקו תסכול על חשבון הקבוצה של פיפו אינזאגי תוך פחות מ-20 דקות, בעיקר בזכות הרוח החדשה שהביא ראג'ה נאינגולן. הבלגי שנרכש מרומא ערך את הופעת הבכורה שלו במדי אינטר, ובדקה ה-67 גם חגג שער ראשון כשירה פנימה בימין. איבן פרישיץ' בישל בדקה ה-82 לאנטוניו קנדרבה שקטע בצורת של יותר משנה, והקרואטי חתם בעצמו בדקה ה-85 עם הטעייה יפה ובעיטה בימין.

      שחקן יובנטוס בלס מטוידי. רויטרס
      מטוידי חוגג/רויטרס

      פארמה - יובנטוס 2:1

      מחזור שלישי, ניצחון שלישי לגברת הזקנה וכריסטיאנו רונאלדו עדיין ללא שערים. הפעם מריו מנדז'וקיץ', שכבש גם במחזור שעבר, מצא את הרשת כבר בדקה השנייה אחרי שקיבל הגבהה מחואן קואדרדו, נגח פעם אחת, נבלם והמשיך פנימה את הריבאונד. ז'רביניו, הוא ולא אחר, הצליח לאזן מקרוב אחרי כדור רוחב מוצלח בדקה ה-33. בדקה ה-58 הגיע שער הניצחון והוא היה יפה מאוד. מריו מנדז'וקיץ' השאיר נהדר לבלס מטוידי, שעשה לו את העקיפה ובעט מקרוב פנימה את ה-1:2 של יובנטוס, ששיפרה את מאזנה לתשע נקודות מתשע אפשריות בעוד פארמה נותרה עם נקודה אחת בלבד.

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully