וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "מרוצה ממה שרונאלדו עושה", מטוידי: "נעזור לו, זה יגיע"

הפורטוגלי בעט 23 פעמים לשער מבלי לכבוש - מקום ראשון בחמש הליגות הבכירות באירופה. ברשת שוב קוטלים, אך יובנטוס ומאמנה ממשיכה לתת גב: "לחלוצים פה יש כל מיני קשיים להתמודד איתם"

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
בסוף זה יגיע. רונאלדו/רויטרס

23 פעמים בעט עד כה כריסטיאנו רונאלדו אל עבר השער מבלי למצוא את הרשת, מה שמציב אותו במקום הראשון בחמש הליגות הבכירות באירופה. אז כן, CR7 לא הצליח לכבוש גם אתמול (שבת), כשיובנטוס ניצחה 1:2 את פארמה, אך בגברת הזקנה ממשיכים לתת גב לכוכב הפורטוגלי. את עול הכיבוש נטלו הפעם מריו מנדז'וקיץ' ובלס מטוידי.

"לחלוצים בסריה א' יש כל מיני קשיים להתמודד איתם", הסביר מסימיליאנו אלגרי. "לרונאלדו היה משחק טוב בסך הכל. אני מרוצה ממה שהוא עושה ופגרת הנבחרות תעזור לכולנו להיות חדים יותר. הוא השחקן הטוב בעולם, הוא רוצה להבקיע בכל מחיר וזה טוב, כשמתמקדים בו זה משחרר שחקנים אחרים".

על המשחק עצמו אמר מאמן האלופה: "השחקנים היו טובים מאוד, לא קל לנצח את פארמה, היא קבוצה מאוד מאורגנת ומסוכנת. לא ציפיתי שמנדז'וקיץ' יחזור בכושר כל כך טוב אחרי המונדיאל. פאולו דיבאלה נכנס לעניינים לאט לאט, והיה טוב כשנכנס מהספסל. אני זקוק לכולם בעתיד, ככל שנהיה טריים יותר, כך נהיה טובים יותר".

גם כובש שער הניצחון מטוידי נשאל על חברו הפורטוגלי, והשיב: "הוא שחקן מצוין ובסופו של דבר גם יבקיע. הוא מאוד חשוב עבורנו. היה לו חוסר מזל, אבל נעזור לו, יש לו עוד הרבה זמן כאן. הוא היה קצת עצבני לאחר שלא הצליח להבקיע, אבל זה יגיע. ננסה להמשיך לנצח ואז נחשוב גם על ליגת האלופות, חשוב שנהיה תחרותיים בכל המפעלים".

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט
איטליה: יובנטוס ניצחה 1:2 את פארמה, רונאלדו שוב לא כבש
ספרד: 1:4 לריאל מדריד על לגאנס, אתלטיקו מדריד הפסידה 2:0 לסלטה ויגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully