וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנסציה באליפות ארצות הברית: רוג'ר פדרר הפסיד לג'ון מילמן והודח בשמינית הגמר

לא ייאמן: המדורג שני ביצע 76 שגיאות בלתי מחויבות ונכנע 3:6, 7:5, 7:6 (7), 7:6 (3) לאוסטרלי, המדורג 55 בעולם. דג'וקוביץ' דווקא עלה לרבע הגמר, שראפובה נכנעה לסוארס נבארו והודחה

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. רויטרס
יעדיף לשכוח את המשחק הזה, ומהר. פדרר/רויטרס

שלב שמינית הגמר של אליפות ארצות הברית נמשך הבוקר (שלישי) עם העולים האחרונים לשלב רבע הגמר, ומי שלא יהיה שם הוא רוג'ר פדרר, שנכנע לג'ון מילמן האוסטרלי.

עוד בנושא:

בואו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
גם פדרר המום מהנקודה הבלתי נשכחת: "אחת החבטות המיוחדות בחיי"
אליפות ארה"ב: דומיניק תים עלה לרבע הגמר עם ניצחון מול קווין אנדרסון

seperator
הטניסאי האוסטרלי ג'ון מילמן. רויטרס
סינדרלה. מילמן/רויטרס

גברים

ג'ון מילמן - רוג'ר פדרר 6:3, 5:7, 6:7 (7), 6:7 (3)

לא ייאמן. עד היום, ג'ון מילמן (55 בעולם) מעולם לא ניצח שחקן בטופ 10 העולמי (מאזן של 10:0). עד היום, רוג'ר פדרר מעולם לא הפסיד באליפות ארצות הברית לשחקן שלא נכלל בטופ 50 בעולם (מאזן של 40:0). אלא שהלילה הכל התהפך, האוסטרלי בן ה-29, שאפילו לא הגיע לשמינית גמר גרנד סלאם עד הטורניר הנוכחי נראה דומיננטי ודורסני, יריבו לפתע הציג טניס מבולבל (כמה מבולבל? 76 שגיאות בלתי מחויבות לעומת 28 של מילמן), וכך קיבלנו את אחת מהפתעות השנה. פדרר, שלא זכה בטורניר מאז 2008, ימשיך לחפש את הגרנד סלאם ה-21 שלו, מילמן ינסה להמם ברבע הגמר את נובאק דג'וקוביץ'.

הפתיחה של המאסטרו דווקא היתה טובה, כשלא התקשה במיוחד לנצח את המערכה הראשונה 3:6, אך לאחר מכן העניינים התהפכו לגמרי. מילמן נראה דומיננטי במערכה השנייה, ונראה דורסני עוד יותר בשלישית, בה גילה אופי מברזל וסגר עניין עם 6:7 (7) בשובר השוויון. באמצע הסט הרביעי השיג פדרר שבירה חשובה אך פספס צ'אנסים גורליים לסגור עניין, מיד נשבר בחזרה, המשיך לבצע שגיאות לא טיפוסיות גם בשובר השוויון, ונכנע בסופו של דבר גם במשחק כולו. מדהים.

נובאק דג'וקוביץ' (6, סרביה) - ז'ואאו סוזה (פורטוגל) 3:6, 4:6, 3:6

הסרבי שנחשב לפייבוריט לזכייה, ממשיך להיראות טוב - הפעם עם ניצחון חד וחלק על המדורד 68 בעולם. נולה עבד קשה בשני הסיבובים הראשונים בטורניר, אבל בהמשך דרס את רישאר גאסקה וכעת את סוזה (ניצחון חמישי מתוך חמישה משחקים ביניהם), והוא נראה מפוקס ומוכן. הוא יפגוש ברבע הגמר את ג'ון מילמן.

קיי נישיקורי (21, יפן) - פיליפ קולשרייבר (גרמניה) 3:6, 2:6, 5:7

היפני מחבב את אליפות ארצות הברית - בה רשם את הישג השיא שלו בקריירה, כשהגיע עד הגמר ב-2014. הערב הצליח לנצח בפעם השלישית ברציפות את יריבו הגרמני, עליו גבר בגמר הסבב האחרון. זה לא היה קשה במיוחד, עם ניצחון בשלוש מערכות אחרי שעתיים ו-16 דקות. מנגד, המסע היפה של קולשרייבר הוותיק, שמעולם לא עבר את שמינית הגמר בארצות הברית והדיח קודם לכן את בן ארצו סשה זברב, מסתיים. נישיקורי יפגוש את מרין צ'יליץ' (7).

מרין צ'יליץ' (7, קרואטיה) דויד גופן (10, בלגיה) 6:7 (8), 2:6, 4:6

הקרואטי, אלוף 2014, נאלץ לשרוד מותחן של חמש מערכות כדי להעפיל לשמינית הגמר, אך הפעם זה דווקא הלך לו הרבה יותר נוח, אולי בדרך לגמר נוסף, לאחר שכבר הגיע לגמר אוסטרליה בתחילת השנה. גופן, שוב מודח לפני רבע הגמר בארצות הברית, כפי שקרה לו לכל אורך הקריירה.

נובאק דג'וקוביץ' אליפות ארה"ב. רויטרס
ממשיך להרשים. דג'וקוביץ'/רויטרס

נשים

מדיסון קיז (14, ארצות הברית) - דומיניקה ציבולקובה (29, סלובקיה) 1:6, 3:6

האמריקאית, חביבת הקהל המקומי, הגיעה אשתקד עד הגמר, וגם היום הוכיחה שהיא מסוגלת להגיע רחוק. קיז נראתה מצוין, שיפרה את מאזנה מול הסלובקית ל-0ף5, ובשלב הבא תפגוש את המנצחת במפגש בין מריה שראפובה (22) וקרלה סוארס נבארו (30).

קרלה סוארס נבארו (30, ספרד) - מריה שראפובה (22, רוסיה) 4:6, 3:6

12 שנה חלפו מאז ששראפובה זכתה בפעם הראשונה והאחרונה שלה בארצות הברית, ארבע שנים חלפו מאז שהניפה בפעם האחרונה גרנד סלאם, ולצערה, הספירה תיאלץ להימשך. הרוסיה שלא שמטה מערכה עד הלילה נראתה עייפה ומפוזרת (38 שגיאות בלתי מחויבויות) אל מול הספרדיה, שחגגה את יום הולדתה ה-30 בסטייל. בשלב הבא, מחכה לסוארס נבארו מדיסון קיז (14).

נאומי אוסקה (20, יפן) - ארינה סבלנקה (26, בלארוס) 3:6, 6:2, 4:6

היפנית בת ה-20 אמנם שמטה מערכה ראשונה בטורניר, אבל המשיכה להרשים ועלתה לרבע גמר ראשון אי פעם בטורניר גרנד סלאם. אוסקה שהגיעה למשחק אחרי שהפסידה חמישה משחקונים בלבד, נתקלה ביריבה אגרסיבית ועקשנית, אבל התגברה עליה אחרי מאבק צמוד. היפנית תפגוש את לסיה צורנקו.

לסיה צורנקו (אוקראינה) - מרקטה ונדרוסובה (צ'כיה) 7:6 (3), 5:7, 2:6

קרב הבלתי מדורגות, שמעולם לא היו ברבע גמר גרנד סלאם הסתיים בניצחון של האוקראינית, שכבר הדיחה את קרוליין ווזניאקי ותקווה להמשיך בדהירה שלה כשתפגוש את נאומי אוסקה.

הטניסאית הרוסיה מריה שראפובה. רויטרס
אכזבה גדולה. שראפובה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully