וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "הפסד אחד לא מערער את הביטחון שלי או של השחקנים"

30.8.2018 / 14:45

קובי רפואה דיבר לקראת משחקה של הפועל תל אביב נגד הפועל חיפה (ש', 20:45, ספ' 4) והתייחס להפסד לחדרה. על ברשצקי, לו סיפר שהוא לא בתכניות: "הוא צריך להשתפשף בקבוצה אחרת"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד הפועל חיפה (שבת, 20:45, ספורט 4). המאמן קובי רפואה התייחס להפסד במחזור הפתיחה נגד הפועל חדרה, להתמודדות עם הלחץ לקראת המשחק הקרוב והרצון ללמוד מהטעויות שנעשו במשחק הקודם ולשפר כבר במשחק הליגה הקרוב.

המאמן פתח ואמר: "להפסיד משחק זה לא הכי נעים ולדעת רבים זה אפילו אסון. עבדנו על הדברים שקרו, אנחנו לא רוצים לעשות את הטעויות שעשינו נגד הפועל חדרה. מקווה שניישם את הדברים שעבדנו עליהם כבר בשבת הקרובה. נצטרך להיות מוכנים גם מנטלית. מקווה ובטוח שנגיע מוכנים למשחק נגד הפועל חיפה. לחץ? במועדון גדול תמיד יש לחץ. גם השחקנים צריכים לדעת להתמודד איתו. ההפסד האחרון היה לא נעים, אבל אם נתקן את הטעויות ונלמד ממנו, זה יהיה בסדר".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
קובי רפואה רוצה מגן ימני וקשר. תסכול בהפועל תל אביב: "זו בושה גדולה"
קובי רפואה: "קיבלנו גול בדקה ה-88 שלא מתאים לליגת העל"

הפועל תל אביב קובי רפואה. קובי אליהו
"נבוא מוכנים למשחק הזה". קובי רפואה/קובי אליהו

על המשחק הקרוב: "הפועל חיפה קבוצה טובה אבל אנחנו נבוא מוכנים למשחק הזה. משחק אחד לא מערער את הביטחון שלי או של השחקנים. אנחנו במצוקת בלמים, זאת עובדה. נעלה את ה-11 הכי טובים שיש לנו. מבין את הלחץ, יודע שההפסד לחדרה לא היה אידיאלי. אני לא ממציא תירוצים, אנחנו מועדון שמשתקם וזקוק לנקודות. אנחנו רוצים להתחזק בעוד שחקן, מקווה שזה אכן יקרה".

על מוטי ברשצקי אמר: "למוטי ברשצקי יש חוזה בהפועל תל אביב. אני הגון וישר עם השחקנים שלי, ובסיטואציה שנוצרה חשבתי שלא יקבל הרבה דקות. הוא צריך להשתפשף, אם הוא ישחק הרבה יותר בקבוצה אחרת הוא יכול להיות שחקן מוביל בהפועל בעוד שנה או שנתיים. הוא עדיין שחקן של הפועל תל אביב והיא מאוד אוהבת אותו". רפואה ערך כאמור שיחה עם ברשצקי וסיפר לו שהוא לא בתכניות. אחת מהמתעניינות בשחקן היא מכבי נתניה.

עוד באותו נושא

רפואה רוצה מגן ימני וקשר. תסכול בהפועל תל אביב: "זו בושה גדולה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully