וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "קיבלנו גול בדקה ה-88 שלא מתאים לליגת העל"

מאמן הפועל תל אביב כעס על הספיגה המאוחרת בהפסד 2:1 לחדרה: "גם ההרחקה של גוטליב פגעה בנו, נהיה חייבים להתאושש". ניסו אביטן: "בכל פעם שהספידו אותנו, אמרתי שאנחנו בבועה משלנו"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

לא לחזרה כזו ציפתה הפועל תל אביב. אחרי עונה אחת בליגה הלאומית, האדומים קיוו לפתוח את עונת 2018/19 בליגת העל ברגל ימין, אבל הפסידו הערב (שבת) 2:1 לעולה הנוספת הפועל חדרה, אותה לא הצליחו לנצח גם בשלושת המפגשים בליגה השנייה בעונה הקודמת. אסי גומה הכריע את המשחק בדקה ה-88 ונתן את האות לחגיגות אצל החדרתים, בעוד קובי רפואה מוטרד מהמצב של קבוצתו, במיוחד כשההפסד הזה מצטרף לרביעייה בדרבי בחצי גמר גביע הטוטו לפני שישה ימים.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
מ.ס. אשדוד השיגה 0:1 ביתי על בני יהודה בדקה ה-90
עשרות אוהדי בני יהודה קיללו את אברמוב. אבוקסיס: "זה פוגע בקבוצה"
הפועל חיפה מחצה את מכבי נתניה 0:5, נס זמיר עם צמד ושני בישולים

ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה. לירון מולדובן
ניצחון מוצדק. ניסו אביטן/לירון מולדובן

ניסו אביטן, מאמן הפועל חדרה, חגג את ניצחונו הראשון בקריירה כמאמן בליגת העל: "הניצחון הזה היה מוצדק. שלטנו במשחק לכל אורכו, מלבד לרבע שעה בסוף המחצית הראשונה. מגיע כל הכבוד לשחקנים שלנו, שהראו שהם יכולים. זה רק הצעד הראשון, ויש עוד דרך כל כך ארוכה. לא יודע מה יהיה בסוף, אני יודע שזה מה שאנחנו רוצים לראות מהקבוצה שלנו, לפחות בכל הנוגע לרוח לחימה, וגם כדורגל.

אביטן הוסיף: "בכל פעם שמישהו הספיד אותנו, אמרתי שאנחנו חיים בתוך הבועה של עצמנו. נלחמנו כל הקיץ לשרוד מחוץ למגרש, ועכשיו התחילה העונה ועכשיו זה התפקיד שלי ושל השחקנים להראות שזה לא היה לחינם".

המאמן המפסיד קובי רפואה: "במחצית הראשונה שלטנו, אבל לא יצרנו מספיק מצבים. היינו בפיגור כשהם תפסו אותנו במתפרצת, חזרנו למשחק והרגשנו טוב, במחצית השנייה ההרחקה של אדי פגעה בנו, אבל זה גם חלק מהמשחק, ולקבל גול בדקה ה-88, לא מחויב המציאות, זה לא פשוט אבל נהיה חייבים להתאושש מזה. לא הפסדנו בגלל השופט. אני חושב שהיינו צריכים לסיים לפחות בתיקו. קיבלנו גול בדקה ה-88, שלא מתאים לליגת העל, ולא להפועל".

עוד באותו נושא

הפועל חדרה ניצחה את הפועל תל אביב 1:2 במחזור הפתיחה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully