וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות אוהדי בני יהודה קיללו את אברמוב. אבוקסיס: "זה פוגע בקבוצה"

25.8.2018 / 20:09

אוהדים של בני יהודה הביעו את זעמם על ההנהלה אחרי ההפסד הדרמטי לאשדוד, יוסי אבוקסיס: "האנרגיות האלה פוגעות בקבוצה. כבר לא יודע מה יהיה הפתרון. רוצים לצרף עוד שני שחקנים. לא מאוכזב מהשחקנים שלי היום. התוצאה לא טובה, היכולת לא רעה"

אוהדי בני יהודה. לירון מולדובן
כבר במחזור הראשון. אוהדי בני יהודה/לירון מולדובן

ליגת העל חזרה, ועמה הקללות והתמונות המוכרות. מהומה התחוללה הערב (שבת) באשדוד בסיום המשחק שבו ניצחה מ.ס אשדוד את בני יהודה 0:1 משער בדקה ה-90 במסגרת המחזור הראשון בליגת העל. אוהדי בני יהודה, שזועמים כבר מספר שבועות על התנהלות ההנהלה, עמדו בחניית אצטדיון הי"א באשדוד וקיללו בצורה נמרצת את שחקני הקבוצה. עשרות אוהדים נצמדו לגדרות שמחוץ לאצטדיון וקיללו את ההנהלה, כשעיקר הביקורת שלהם היא על הבעלים ברק אברמוב, שספג את רוב הקללות. כידוע, אוהדי בני יהודה מתלוננים על היעדר רכש וקיץ מאכזב בכל הנוגע להכנות לעונה.

עוד בנושא
ליגת העל: מ.ס. אשדוד ניצחה 0:1 את בני יהודה משער בדקה ה-90

אוהדי בני יהודה. לירון מולדובן
אוהדי בני יהודה כועסים/לירון מולדובן

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "מה לא התחבר? הגול. בחצי הראשון מבחינת מצבים היינו טובים אבל לא הצלחנו לכבוש. בחצי השני היה פחות טוב ועשינו כמה טעויות במשחק ההגנה. האדום פגע בנו כי מורי היה חסר בגול. השופט יכול היה להימנע מזה. מה שיותר מאכזב אותי זה האנרגיות הרעות, כי אנחנו צריכים קהל שיהיה איתנו ולא נגדנו.

"רכש? אם אני מסתכל על המשחק של היום, בלי שמות מפוצצים, היה פה כדורגל טוב שלנו. מצבים, הנעת כדור. היכולת הייתה טובה, התוצאה רעה. אבל פה שופרים רק את התוצאה. שחקנים צריכים להביא מספרים, כל הכדורים שטיילו ברחבה צריך לעשות מהם שערים.

"האוהדים? לצערי כבר מעבר לשנה אני נשאל על זה, אין לי כוח לדבר על זה, זה מתיש. בשנה הראשונה עם הבעלים הזה הייתה עונה פחות טובה אבל זכינו בגביע, בעונה שעברה הגענו לפלייאוף העליון לפני הרבה קבוצות טובות, יש כל מיני דברים קטנים, עם מתחים בין ההנהלה לקבוצה, אני רק יכול להגיד שזה פוגע מאוד בקבוצה האנרגיות האלה, כבר לא יודע מה יהיה הפתרון. רוצים לצרף עוד שני שחקנים. לא מאוכזב מהשחקנים שלי היום. התוצאה לא טובה, היכולת לא רעה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
עמית ביטון שחקן מ.ס. אשדוד מול בני יהודה. לירון מולדובן
הנה זה בא. ביטון חוגג את שער הניצחון/לירון מולדובן
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully