וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה רוצה מגן ימני וקשר. תסכול בהפועל תל אביב: "זו בושה גדולה"

26.8.2018 / 6:36

האדומים התפכחו מאשליית גביע הטוטו בצורה כואבת, וכעת המאמן מחפש חיזוק. ינקו ממשיך לאכזב ("צריך לדעת להתמודד עם הלחץ"), גוטליב סופג ביקורת, מצוקת בלמים לקראת המחזור הבא

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

1. התפכחות מאשליה: "לא כך רצינו לחזור לליגת העל"

אכזבה ודאגה גדולה בהפועל תל אביב בעקבות ההפסד 2:1 להפועל חדרה במחזור הפתיחה אתמול (שבת). למרות שהפסידו רק בשבוע שעבר למכבי תל אביב בחצי גמר גביע הטוטו, חזרו בהפועל תל אביב מאוד אופטימיים לאיצטדיון בנתניה ולא שיערו שיחטפו הפסד נוסף כבר בפתיחת הליגה. "משחקי גביע הטוטו תעתעו בנו", אמר גורם במועדון אמש. "היתה תחושה שנבנתה קבוצה לפלייאוף עליון אבל עם איך שנראינו מול ההרכב השני של מכבי תל אביב בדרבי ועם איך שנראינו מול הפועל חדרה, דבש לא נלקק בעונה הקרובה. זה לא פשוט כמו האופן שבו עלתה הקבוצה מהליגה הלאומית בשנה שעברה".

ההפסד הזה להפועל חדרה מדאיג מאוד את אנשי הקבוצה, מאחר שברור לכולם שעוד נכונו לקבוצה משחקים מול יריבות הרבה יותר קשות, כמו הפועל חיפה במחזור הבא, והתוצאה אתמול מול חדרה לא היתה בתכנון. "זו בושה גדולה", סיכם גורם בקבוצה. "גם האופן שבו הפסדנו וגם ההפסד עצמו. לא כך רצינו לחזור לליגת העל".

עוד בנושא

בדקה ה-88: הפועל חדרה ניצחה את הפועל תל אביב 1:2
רפואה: "קיבלנו גול בדקה ה-88 שלא מתאים לליגת העל"

שחקני הפועל תל אביב, רמזי ספורי, אמיר עגייב. שלומי גבאי
זאת קבוצה לפלייאוף עליון? ספורי ועגייב אמש/שלומי גבאי

2. רפואה רוצה חיזוק, אבל פועל הפעם בשקט

קובי רפואה היה זהיר אתמול בהתבטאויות שלו בסיום המשחק. אחרי שכמעט סיים את דרכו במועדון בקיץ, מאמן הפועל תל אביב לא ממהר להעביר ביקורת על כך שהוא לא קיבל מספיק שחקנים ואת הכביסה המלוכלכת הוא לא יכבס מעתה בחוץ. אבל רפואה רוצה עוד שחקנים. הוא מעוניין במגן ימני ובקשר נוסף וייעשה נסיון להביא את מה שהוא רוצה. בכל מקרה, חזר אתמול המאמן על כך שהסגל של הקבוצה מספיק טוב כדי לא להפסיד להפועל חדרה והוא ינסה לסגור את עניין החיזוק מול האחים ניסנוב בשיחות פרטיות.

עוד באותו נושא

רמזי ספורי: "רוצה לקחת את הפועל תל אביב עליי"

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב, קובי רפואה. שלומי גבאי
למד את הלקח. רפואה/שלומי גבאי

3. אין שקט בין הקורות. ינקו לא נכנס טוב לליגת העל

עוד לפני המשחק היתה בהפועל תל אביב התלבטות בנוגע לעמדת השוער. לאורך כל השבוע דובר על האפשרות שאריק ינקו יוחלף על ידי רובי לבקוביץ'. ינקו לא רשם משחק טוב אתמול וגם נושא השוער, אינו בריא בקבוצה שכן שוער זקוק לביטחון בין הקורות ולא להרגשה שרוצים בכל שבוע להחליפו. "צריכה להיות היררכיה בשער", קבעו אמש במועדון. "ההתעסקות הזו בזהות השוער לא עשתה טוב לינקו, זה בטוח. אבל גם הוא צריך לדעת להתמודד עם הלחצים האלה ולעמוד במעמסה נפשית כזו".

אריק ינקו שוער הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שוב לא עמד בלחץ. ינקו/ברני ארדוב

4. ביקורת במועדון על האדום של גוטליב

אדי גוטליב השאיר אתמול את הקבוצה בעשרה שחקנים אחרי שתי עבירות לא אחראיות מצידו. הכרטיס האדום היה אולי צריך לחייב את הפועל תל אביב להיות יותר זהירה, אבל בקבוצה רצו קדימה, רצו את הניצחון ובסוף הפסידו. האדום של גוטליב מצטרף אל הפציעה של אוראל דגני ולשבוע הבא אין להפועל תל אביב בלמים למעט רז שלמה. מי שיקבל את ההזדמנות יהיה אולריש מלקה, כאשר קיימת גם אפשרות להסיט את רוג'ר מהקישור האחורי לעמדת הבלם. כמו כן יקוו במועדון להחלמתו של אחמד עאבד שנעדר אתמול בשל רגישות בשריר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully