וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאנו: "הייתי מגיע שיכור לאימונים. הבדידות גרמה לי לשתות"

חלוץ אינטר ונבחרת ברזיל בעבר דיבר על התקופה הקשה שחווה בעקבות מות אביו: "רק האלכוהול הביא לי אושר. הייתי מגיע לאימונים והולך לישון. הקפתי את עצמי באנשים לא טובים"

אתר רשמי

חלוץ אינטר ונבחרת ברזיל בעבר, אדריאנו, דיבר בתכנית הטלוויזיה "R7" על התקופה שלו באינטר וסיפר: "הייתי מגיע שיכור לאימונים", תוך כדי שהוא מקשר את התקופה הרעה שעברה למות אביו, איתו לא הצליח להתמודד. הברזילאי (36) נחשב לאחד באותם ימים לאחד מהשחקנים המבטיחים בעולם, אך משברים נפשיים גרמו לו להיכנס לדיכאון ולהתמכר לאלכוהול.

"רק אני יודע כמה סבלתי באותו זמן", אמר אדריאנו, שהמשיך: "מות אבי השאיר בי חלל ריק. הרגשתי בודד ובגלל המוות שלו, בודדתי את עצמי עוד יותר. הייתי לבד באיטליה, והעצב גרם לי לשתות. רק האלכוהול הביא לי מעט אושר. הגעתי למצב ששתיתי כל מה שיכולתי: וויסקי, וודקה ובירות. שתיתי המון בירות. לא הצלחתי להפסיק ונאלצתי לעזוב את אינטר".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
איטליה: רומא חזרה מ-3:1 ל-3:3 מול מחליפי אטאלנטה באולימפיקו
לוצ'יאנו ספאלטי עצבני: "יריבים של יובנטוס? כרגע אנחנו לא יריב עבור אף קבוצה"

שחקן אינטר אדריאנו. GettyImages
החזרה הביתה עלתה לו הרבה, אך החזירה לו את השמחה. אדריאנו/GettyImages

הברזילאי המשיך לפתוח את ליבו וחשף: "לא ידעתי גם איך להסתיר את זה. הייתי מגיע לאימונים שיכור, והיה ברור לכולם שאני שיכור. היה חשוב לי להגיע לכל אימון, ואם הייתי שיכור לחלוטין הצוות הרפואי היה לוקח אותי למרפאה ומבקש ממני לישון. אינטר אמרה לעיתונות שיש לי פציעות, אל זה לא היה נכון. הקפתי את עצמי באנשים לא טובים שלקחו אותי למסיבות במקום להתחשב במצב שלי. החזרה לברזיל עלתה לי במיליונים, אבל החזירה לי את האושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully