וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא חזרה מ-3:1 ל-3:3 מול מחליפי אטאלנטה באולימפיקו

הג'אלורוסי נהנו משער יתרון נפלא של פאסטורה בעקב בדקה השנייה, נקלעו לפיגור אחרי בליץ של קסטניה (19) וריגוני (22, 38), אבל גירדו נקודה בזכות שערים של פלורנצי (60) ומנולאס (82)

חאבייר פאסטורה, רומא חוגג. AP
גול בעקב, קאמבק, נקודה. פאסטורה/AP

המחזור השני בליגה האיטלקית ננעל הערב (שני) עם דרמה גדולה בין רומא לאטאלנטה, שהסתיימה ב-3:3 והותירה את יובנטוס, נאפולי וספאל המפתיעה בתור הקבוצות היחידות בסרייה A עם מאזן מושלם אחרי שני משחקים.

* בספרד, השיגה סלטה ויגו ניצחון בכורה עם 1:2 על לבנטה. פיונה סיסטו כבש ראשון (10) ובישל למקסי גומס (35) את השני, ועד הסיום הספיק חוסה מוראלס לצמק בפנדל (79).

אמיליאנו ריגוני, אטאלנטה, חוגג. AP
בכורה כמעט מושלמת. ריגוני חוגג/AP

רומא - אטאלנטה 3:3

משחק נהדר עם טעם של עוד באולימפיקו: אטאלנטה עלתה בהרכב משני (תשעה שחקני ספסל, ליתר דיוק) כדי לשמור כוחות למוקדמות הליגה האירופית ביום חמישי, אבל הראתה פעם נוספת למה היא מסתמנת כהפתעת העונה באיטליה, עם כמעט-ניצחון על הג'אלורוסי, שמצדם הראו בעיקר אופי. חאבייר פאסטורה העלה את רומא ל-0:1 אחרי שתי דקות עם עקב אקרובטי, אבל החל מאותה דקה רק אטאלנטה הייתה על המגרש. טימותי קסטניה איזן מקרוב (19) אחרי בעיטה עוצמתית של דובאן ספאטה לקורה, ואז אמיליאנו ריגוני נכנס לפעולה. החלוץ הארגטינאי, בהופעת בכורה בקבוצה בסרייה A, כבש אחרי בישול מצוין של ספאטה בדקה ה-22 והשלים צמד בדקה ה-38, עם בעיטה חזקה ברגל שמאל. גמור? לא אם שואלים את רומא. אלסנדרו פלורנצי דהר באין מפריע וצימק מקצה הרחבה (60), ובדקה ה-82 קוסטאס מנולאס, שהציג יכולת חלשה ברוב שלבי המשחק, החזיר עם שער שוויון אחרי בעיטה חופשית (82).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully