וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוצ'יאנו ספאלטי עצבני: "יריבים של יובנטוס? כרגע אנחנו לא יריב עבור אף קבוצה"

אינטר עדיין ללא ניצחון העונה, והמאמן האיטלקי לא מרוצה. "הלחץ השפיע עלינו, לא היינו מחוברים למשחק. כדי להתמודד על הסקודטו צריך לנצח כל שבוע, וכרגע זה קשה מדי עבורנו"

אתר רשמי

פתיחת עונה מאכזבת של אינטר נמשכה אתמול לאחר שאיפשרה לטורינו לחזור מפיגור 0:2 לשוויון 2:2 במשחק בית ראשון עבורה העונה. החבורה של לוצ'יאנו ספאלטי הציגה מחצית ראשונה טובה, אך שער של אנדראה בלוטי דקות ספורות מתחילת המחצית השנייה הפתיעה אותם ומשם המשחק הלך לכיוון של השוורים.

"השער הראשון תפס אותנו לא מוכנים", הסביר ספאלטי לאחר המשחק, "הכדור של יאגו פאלקה הפתיע את כולנו והקבוצה איחרה בסגירה". המאמן האיטלקי לא מסתיר את הדאגה שלו. "גם שנה שעברה, כשהפסדנו את המשחק הראשון, הלחץ השפיע עלינו ואיבדנו לפרקים כל קשר למשחק".

עוד בנושא

איטליה: יובנטוס גברה 0:2 על לאציו, קאמבק ו-2:3 לנאפולי מול מילאן
פיפיטה ביתית: ההרפתקה המרגשת של גונסאלו היגואין במילאן
בואו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

לוצי'אנו ספאלטי מאמן אינטר. GettyImages
מחפש פתרונות. לוצ'יאנו ספאלטי/GettyImages

הנראזורי סומנו במהלך הקיץ כמועמדים הבכירים לאיים על ההגמוניה של יובה, ובינתיים הם רחוקים מלעמוד בציפיות. "אפשר להגיד שאנחנו מתמודדים נגד יובה", אומר המאמן, "אבל למעשה אנחנו צריכים להתמודד מול 4-5 קבוצות נוספות. עלינו להתחזק מנטלית. כדי להתמודד על הסקודטו צריך לנצח כל משחק ומשחק, וכרגע זה קשה מאוד עבור האיכויות שיש לנו".

אינטר רשמה חלון העברות פעיל במיוחד, במהלכו החתימה כמה שמות בולטים, ביניהם: ראג'ה נייגולאן, לאוטרו מרטינז וסטפן דה פריי. המועדון המילאנזי שב השנה לאחר שש עונות לליגת האלופות, ומכוון גבוה, גם אם ההתחלה לא מבשרת טובות. "השנה יש לנו סגל עם 20 שחקנים טובים, בניגוד לשנה שעברה, וזה בהחלט יסייע לנו בשבועות בהם נשחק פעמיים. בכל מקרה, אם נשחק כמו ששיחקנו הערב, אנחנו לא יריבים עבור אף אחד", סיכם המאמן המאוכזב.

עוד באותו נושא

איטליה: אינטר איבדה יתרון 0:2 וסיימה בשוויון עם טורינו, פיורנטינה דרסה את קייבו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully