וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר איבדה יתרון 0:2 וסיימה בשוויון עם טורינו, פיורנטינה דרסה את קייבו

הנראזורי שוב לא הצליחו לרשום ניצחון, למרות יתרון 0:2 במחצית, ויחפשו שלוש נקודות ראשונות העונה בשבוע הבא מול בולוניה. שישייה מרשימה לפיורנטינה מול קייבו, צמד לבנאסי

אתר רשמי

המחזור השני של הסרייה A נפתח אמש (שבת) עם שני משחקים נהדרים, כאשר נאפולי הפכה פיגור 2:0 לניצחון 2:3 על מילאן, ויובנטוס ניצחה את לאציו 0:2 במשחק ביתי ראשון של כריסטיאנו רונאלדו.

המחזור המשיך היום עם שורה של משחקים, כשבמרכז העניינים עמדה אינטר שפגשה את טורינו, הובילה 0:2 במחצית אך שמטה את היתרון ונאלצה לחלוק את הנקודות. פיורנטינה אירחה את קייבו למשחק ראשון העונה עבורה, וסיפקה תצוגת כדורגל מאלפת עם שישיית שערים לרשת של החבורה מוורונה. ספאל ניצחה 0:1 את פארמה עם שער יפהפה של מירקו אנטנוצ'י, ונותרה מושלמת יחד עם יובנטוס ונאפולי. קאמבק לססואולו ו-2:2 בעשרה שחקנים מול קליארי, עם פנדל בדקה ה-98.

עוד בנושא

רונאלדו שוב הגיב בתסכול על ה"בישול" המקרי, אלגרי: "הוא לא כעס"
איטליה: יובנטוס גברה 0:2 על לאציו, קאמבק ו-2:3 לנאפולי מול מילאן
פיפיטה ביתית: ההרפתקה המרגשת החדשה של גונסאלו היגואין במילאן

בואו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

איבן פרישיץ' שחקן אינטר. GettyImages
שער מוקדם לא הספיק. איבן פרישיץ'/GettyImages

אינטר - טורינו 2:2

אחרי קיץ מרשים בו התחזקה משמעותית, אינטר סומנה באיטליה כמי שאמורה להיות היריבה המשמעותית ביותר של יובנטוס על הסקודטו. עם זאת, מחזור הפתיחה לא בישר טובות עבור הנראזורי, שהפסידו לססואולו 1:0.

הערב, שחקניו של לוצ'יאנו ספאלטי פגשו את טורינו של וולטר מצארי. המארחת פתחה חזק וכבר אחרי שבע דקות עלתה על לוח התוצאות עם שער של איבן פרישיץ' מבישול של מאורו איקרדי. הנראזורי הכפילו את היתרון שלהם בדקה ה-31, כאשר כדור חופשי של מתאו פוליטאנו פגש את ראשו של סטפן דה פריי, הבלם שהגיע בהעברה חופשית מלאציו, ומשם הלך לרשת.

במחצית השנייה טורינו הצליחה לצמק משער יפה של אנדראה בלוטי, שקיבל כדור ארוך מיאגו פאלקה, עבר את סמיר הנדנוביץ' והמשיך לרשת. השוורים המשיכו ללחוץ וזה בהחלט נשא פרי: בדקה ה-68, כדור שהורחק מרחבת אינטר הגיע לרגלי סוואליהו מייטה הצרפתי, שדהר לתוך הרחבה, ניצל תגובה איטית של הנדנוביץ', בעט חלש לפינה והכדור התגלגל פנימה.

אינטר משלימה שני מחזורים ראשונים ובאמתחתה נקודה אחת בלבד, בטח לא הפתיחה לה ייחלו במילאנו. בשבוע הבא ייצאו ספאלטי ושחקניו למשחק חוץ בבולוניה, שגם במאזנה נקודה אחת בלבד לאחר שני משחקים, וינסו לרשום ניצחון ראשון העונה על חשבונה.

עוד באותו נושא

מחזור 2 בספרד: ג'ירונה - ריאל מדריד 0:1 (מחצית 1)

לכתבה המלאה
ניקולה מילינקוביץ' שחקן פיורנטינה. GettyImages
פתח את החגיגה. ניקולה מילנקוביץ'/GettyImages

פיורנטינה - קייבו 1:6

עבור פיורנטינה היה זה המשחק הראשון העונה בליגה, בשל ביטול המשחק שבוע שעבר מול סמפדוריה, זכר לאסון הגשר בגנואה. חניכיו של סטפנו פיולי שיחקו נהדר, ולא הותירו לקייבו כל סיכוי.

ניקולה מילנקוביץ' פתח את מסכת השערים, עם טיל לחיבורי השער. החמורים המעופפים חסרו את סטפנו סורנטינו השוער הראשון שנפגע בהיתקלות עם כריסטיאנו רונאלדו במחזור הקודם, אך נראה שגם הוא לא יכול היה להושיע במשחק הזה. השער השני הגיע מרגלי ז'רסון, שניצל ערבובייה ברחבה רגע לפני המחצית כדי לדחוק מקרוב את השני. המגמה לא השתנתה גם בתחילת המחצית השנייה, כאשר פריצה של ג'ובאני סימאונה על קו שמאל הסתיימה בהגבהה אל ראשו של מרקו בנאסי שנגח חזק פנימה. בדקה ה-74 זה כבר הפך לתבוסה. כדור עומק של ז'רסון הגיע לרגלי פדריקו קייזה שגלש אל הכדור בעוצמה וקבע 0:4. בדקה ה-90 בנאסי הוסיף את החמישי, ושלוש דקות לאחר מכן, סימאונה חתם עם השישי. בתוך כך, ננאד טומוביץ' בלמה לשעבר של הוויולה, כבש שער מצמק. בסיום, 1:6 מרשים לפיורנטינה.

אנדראה בלוטי שחקן טורינו. GettyImages
החזיר את טורינו למשחק. אנדראה בלוטי/GettyImages

תוצאות נוספות

ספאל - פארמה 0:1
לספאל: מירקו אנטנוצ'י (49)

גנואה - אמפולי 1:2
לגנואה: קז'ישטוף פיאטק (6), כריסטיאן קוואמה (18), לאמפולי: סמואל מראז (94)

קליארי - ססואולו 2:2
לקליארי: לאונרדו פאבולטי (10, 73), לססואולו: דומניקו ברארדי (53), חוה בבאקר (98, פנדל), מרלון (הורחק, 92)

פרוזינונה - בולוניה 0:0

אודינזה - סמפדוריה 0:1
לאודינזה: רודריגו דה פול (9)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully