וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו שוב הגיב בתסכול על ה"בישול" המקרי, אלגרי: "הוא לא כעס"

יובנטוס ממשיכה לנצח, אבל ממשיכה גם להתעסק בתחושות של רונאלדו ששוב לא כבש. אלגרי משדר רוגע, מטוידי מגביר את הלחץ: "הוא עוד יכבוש כמות עצומה". וגם: אנצ'לוטי על המפגש המרגש עם גאטוסו: "משהו מיוחד"

כריסטיאנו רונאלדו מחבק את מנדז'וקיץ', יובנטוס. רויטרס
בסוף הם התחבקו. רונאלדו ומנדז'וקיץ'/רויטרס

צרות של עשירים. יובנטוס גברה אתמול (שבת) 0:2 על לאציו ושמרה על מאזן מושלם אחרי שני מחזוים באיטליה, אבל המאמן מקס אלגרי נאלץ להסביר למה הוא הותיר על הספסל שלושה שחקנים בכירים: פאולו דיבאלה, דוגלס קוסטה וחואן קואדרדו. "אני צריך לבחור את ה-11 שלי על שיקולים של טכניקה, איזון ופיזיות", אמר המאמן, שנהנה משערים של מירלאם פיאניץ' ומריו מנדז'וקיץ' שהעניקו את הניצחון לקבוצתו.

אלגרי יודע ש"כרגע יש לנו רק משחק אחד בשבוע, אבל החל מה-15 בספטמבר יהיו משחקי ליגת האלופות באמצע השבוע ונצטרך את כולם. במשחק לפעמים נרדמנו, לפעמים היינו נמרצים מאוד, ונצטרך איזון. ושוב, החילופים היו חשובים מאוד, כשקוסטה, אמרה צ'אן ורודריגו בנטנקור השפיעו מהספסל".

כריסטיאנו רונאלדו עם שחקני יובנטוס. רויטרס
מתי זה יגיע? רונאלדו והחגיגות/רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
אין מה לעשות איתו, הוא רק רוצה לכבוש. רונאלדו/רויטרס

רונאלדו עדיין ללא שערים אחרי שני משחקים בליגה האיטלקית, ואתמול הוא אומנם רשם "בישול" ראשון, אבל למעשה מדובר בבישול מקרי מאוד, כשהפורטוגלי ניסה לכבוש, הכדור פגע בו, ומנדז'וקיץ' היה זה שכבש בסופו של דבר. "הסכנה במשחק היום הייתה שנסחפנו אחרי ההתלהבות באצטדיון ממשחק הבית הראשון של רונאלדו, והיינו צריכים להיות יותר סבלניים", אמר המאמן, שהתייחס ל"בצורת" של הכוכב הגדול: "הוא איתנו רק שבועיים, הוא בחור חכם שיודע שהכדורגל האיטלקי הוא שונה מאוד מאשר בספרד, רונאלדו מבין את זה, והוא מסתגל מהר מאוד. הוא בחור צנוע מאוד, ואני מרוצה מאוד מההשפעה שהוא יצר עד עכשיו".

אלגרי נשאל על התחושות של רונאלדו, שנראה מתוסכל אחרי ההחמצה שלו שהובילה ל"בישול". כמו בעבר, בקריירה שלו בספרד, רונאלדו לא יכול היה להסתיר את התסכול שלו מהעובדה שלא הוא זה שכבש, במיוחד כשהוא מצפה בקוצר רוח לשער בכורה. "הוא לא כועס בכלל, הוא חייך, כי דברים כאלה קורים", הסביר המאמן. גם בלס מטוידי, קשר יובה, מעודד: "רונאלדו השחקן הטוב בעולם, מבחינתו זה משהו יוצא דופן, ואנחנו שמחים שהוא איתנו. נעזור לכבוש שערים, כי זה ב-DNA שלו, וזה יעזור לנצח משחקים. נלמד את המשחק שלו. יובנטוס היא תרבות אחרת, מבחינתו, מבחינתנו, צריך להבין את המשחק שלו. הוא שחקן שפורץ קדימה במהירות, הוא מאוד נייד, ונצטרך להבין זה את זה טוב יותר. הוא ישתפר, ואני בטוח שעוד יבקיע עבורנו כמות עצומה של שערים".

עוד באותו נושא

איטליה: יובנטוס גברה 0:2 על לאציו, קאמבק ו-2:3 לנאפולי מול מילאן

לכתבה המלאה

הדרמה הגדולה בליגה האיטלקית התרחשה אמש באצטדיון סן פאולו, שבו נאפולי גברה 2:3 על מילאן אחרי שמחקה פיגור 2:0. היה זה המשחק הראשון העונה של הרוסונרי, אחרי שהמשחק של המחזור הראשון בוטל. זה גם היה המשחק הראשון של קרלו אנצ'לוטי נגד מילאן אהובתו זה 17 שנה, כשהוא פגש את חניכו לשעבר ג'נארו גאטוסו וגבר עליו.

"למילאן היה משחק נהדר, אבל אחרי שהיינו בפיגור 2:0, הראינו תשוקה גדולה ולא ויתרנו, האמנו בסיכויים שלנו להילחם ולחזור למשחק", אמר אנצ'לוטי, "יש לי זיכרון חם מכל שחקניי לשעבר, עם עם גאטוסו יש לי משהו מיוחד. זה היה ערב נפלא, מלא אמוציות עבורי, וכולנו בני מזל שעברנו כזה ערב ושלא הייתי צריך לשלם על כרטיס בשביל זה!".

קרלו אנצ'לוטי מאמן נאפולי לצד מאמן מילאן חניכו לשעבר ג'נארו גאטוסו. רויטרס
ועוד לא שילמתי כרטיס! אנצ'לוטי עם חניכו לשעבר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully