וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - סרפסבורג: ייני יפתח, עדיפות לקיארטנסון על פני שכטר

29.8.2018 / 18:30

ולאדן איביץ' אישר כי אמאדור ייעדר והדגיש: "המטרה ברורה, לא חושבים מה יהיה אם ניכשל". הצהובים צריכים 0:2 אחרי ההפסד 3:1 בנורבגיה, המאמן מתלבט בנוגע לשוינפלד ובין ברסקי לגולסה (ה', 20:00, ספורט1)

פלייאוף ליגה אירופיתהסתיים30/08/2018
מכבי תל אביב
  • אצילי (52, פנדל)
  • עטר (60)
1:2
  • (81, פנדל) האלוורסן
סרפסבורג
צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מתקרבים לרגע האמת: מכבי תל אביב השלימה את הכנותיה לקראת משחק הגומלין מחר (חמישי, 20:00, ספורט 1) מול סרפסבורג הנורבגית בפלייאוף הליגה האירופית. הנורבגים הגיעו ארצה עם יתרון 1:3 מהמשחק הראשון, והצהובים יודעים שמעבר ליוקרה ולרצון לייצר רצף הופעות בבתים, העפלה תהיה שווה להם הרבה כסף. אם תעבור, מכבי תל אביב תכניס לקופתה 4 מיליון יורו.

ולאדן איביץ' הדגיש במהלך מסיבת העיתונאים כי ז'איר אמאדור ייעדר מהמשחק ויהיה ניסיון להכשירו למפגש עם הפועל באר שבע ביום ראשון. שרן ייני צפוי להמשיך במרכז ההגנה לצד איתן טיבי, כשבקישור נאבקים רוסלן ברסקי ואייל גולסה על מקום בהרכב ודור פרץ צפוי לשחק עם זריקה בגלל כאבים בכתפו. קיימת התלבטות בנוגע לארון שוינפלד, בשל הסיוע שהוא נותן להגנה, כאשר וידאר קיארטנסון זוכה לעדיפות על פני איתי שכטר בקרב על עמדת החלוץ. אוהדי מכבי תל אביב במתח רב ו-11 אלף כרטיסים כבר נמכרו.

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מוכן ומרוכז. ולאדן איביץ'/יוסי ציפקיס

ולאדן איביץ' פתח ואמר: "זה אחד מהמשחקים החשובים שלנו השנה. גם הקודם היה חשוב וגם הבא אחריו, אלו הם חיינו. כולנו יודעים שהמטרה היא להעפיל לשלב הבתים. עבדנו קשה בחודשים האחרונים ושיחקנו המון משחקים. אנחנו קרובים להעפלה ואנחנו צריכים לנצח מחר. צריך להיות ממושמעים מהדקה הראשונה עד האחרונה ולתת את כל כולנו. אני מאמין שלמדנו אותם היטב וגם הוכחנו את זה במשחק החוץ. החמצנו שם המון מצבים טובים, אבל שיחקנו טוב מהם. לצערנו הם ניצחו וזה לפעמים מה שקורה בכדורגל. המשחק מחר יהיה שונה לגמרי ואנחנו ניתן את הכל כדי לעבור".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
מורשת קרויף: גם העונה יקבלו שחקני מכבי תל אביב מענק אחיד באירופה
כאב הראש של מאמן סרפסבורג: מי יפתח במרכז ההגנה נגד מכבי תל אביב?

עוד באותו נושא

מורשת קרויף: גם העונה יקבלו שחקני מכבי תל אביב מענק אחיד באירופה

לכתבה המלאה
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב עם דן גלזר. יוסי ציפקיס
ולאדן איביץ' עם דן גלזר/יוסי ציפקיס

על מצבו של ז'איר אמאדור אמר המאמן: "יהיה קשה עבורו לשחק מחר כי הוא עדיין סובל מכאבים. נצטרך לעקוב אחריו בימים הבאים ולראות איך הוא מגיב כדי לדעת אם הוא יהיה כשיר לבאר שבע". איביץ' סיכם: "אני מאמין שאנחנו יכולים לכבוש נגדם יותר משהם כבשו נגדנו. נצטרך להיות בעלי משמעת ואחריות. אנחנו חזקים ואיכותיים יותר, אבל נצטרך לתרגם את זה למגרש. זה יתרון שהמשחק השני אצלנו. אני מצפה לאצטדיון מלא עם האוהדים שלנו ואנחנו זקוקים להם בכל משחק, לא רק מחר. הם נותנים לשחקנים כוח ועוזרים לנו להשיג תוצאות טובות. זה משחק חשוב לכולנו. לא חושבים על מה יקרה אם לא נעבור, אנחנו חיוביים".

הקשר דן גלזר אמר: "תמיד חלמתי להגיע לסגל הקבוצה הבוגרת. השנה הצלחתי לבסס את המעמד שלי בסגל ואני שמח מאוד על כך. מקווה להמשיך לעבוד ולהראות שאני שחקן לגיטימי בסגל של מכבי תל אביב. זה משחק מאוד חשוב עבור המועדון. אנחנו מודעים לתוצאה שחזרנו איתה הביתה ונצטרך לעשות את העבודה מחר. אנחנו לא חושבים על הפועל באר שבע ומתרכזים במשחק הקרוב. ב-15 הימים האחרונים היו לנו חמישה משחקים לא קלים וכל הזמן אנחנו מתרכזים במשחק הקרוב".

"המועדון עושה עבודה מאוד טובה ומוריד לנו את הלחץ. התרומה הכלכלית והפייר פליי לא משחק תפקיד עבורנו כשחקנים. לנו לא היה הכי נוח על המגרש הסינטטי, וגם להם לא יהיה הכי נוח לשחק מחר על דשא רגיל ולהתמודד עם מזג האוויר. המאמן עבד איתנו על הטעויות שעשינו ואנחנו נבוא מחר על מנת לתקן אותם. מקווים שזה יבוא לידי ביטוי. סרפסבורג טובה מאוד במצבים נייחים וכדורים ארוכים, אנחנו ערוכים לזה. הדחיפה של הקהל חשובה מאוד עבורנו. הולכת להיות כמות יפה של אוהדים ואני בטוח שהקהל ייתן הצגה ויעודד גם בדקות מאוד טובות. בטוח שנחגוג איתם בסיום המשחק".

סרפסבורג הגיעה לישראל עם תקווה גדולה להעפיל לראשונה בתולדותיה לשלב בתים כלשהו, כבר בקמפיין האירופי הראשון שלה. הקבוצה הנורבגית העניקה מנוחה ל-10 מ-11 שחקני ההרכב ביום ראשון והפסידה 2:1 בבית לכריסטיאנסונד והמאמן גייר באקה ספג ביקורות, אך הערב הוא הצהיר במסיבת העיתונאים: "זו המשימה המיוחדת שלנו. הבחורים מסתובבים כאן עם ביטחון והם מוכנים. היינו שמחים לשחק כבר עכשיו. נצטרך לעשות בדיוק את מה שעשינו עד כה באירופה - למעט בסיכונים ולנסות ליצור מרווחים להתקפה".

אולה יורגן הלבורסן, שריצה עונש הרחקה בשבוע שעבר, צפוי לחזור להרכב של סרפסבורג, כאשר השאלה העיקרית היא מי ימלא את מקומו של האסטוני יונאס טאם במרכז ההגנה והאם יורגן הורן ישחק לראשונה.

הרכבי הקבוצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully