וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורשת קרויף: גם העונה יקבלו שחקני מכבי תל אביב מענק אחיד באירופה

29.8.2018 / 9:40

הצהובים ימשיכו את המסורת של ג'ורדי ובמקרה של העפלה לשלב הבתים בליגה האירופית, יתגמלו את השחקנים בבונוס בגובה 70 אלף שקל. בקבוצה הופתעו מאי זימונו של עומר אצילי לסגל הנבחרת

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מעבר ליוקרה ולרצון לייצר רצף הופעות בשלב הבתים של מפעל אירופי, העפלה מחר (חמישי, 20:00, ספורט1) של מכבי תל אביב לליגה האירופית תהיה שווה למועדון הרבה כסף. על כל סיבוב שמכבי תל אביב עברה עד כה, קיבלה הקבוצה קרוב ל-300 אלף יורו מאופ"א. אבל אם מכבי תל אביב תעבור מחר את סרפסבורג הנורבגית היא תכניס לקופה 4 מיליון יורו, הסכום שמעבירה אופ"א לכל אחת מהקבוצות שמעפילות לשלב הבתים של הליגה האירופית. בנוסף לכך, אופ"א הגדילה העונה את הבונוס שהיא משלמת על כל נקודת ליגה בשלב הבתים. עד כה היה נהוג לשלם 120 אלף יורו לנקודת ליגה ומהעונה הקרובה הסכום יגדל ל-190 אלף יורו לכל נקודה.

לצד הרצון של שחקני הקבוצה לייצר גם העונה ימי חמישי מעניינים, יחכה להם גם מענק כספי לא רע בכלל. גם השנה, כמו בשנים הקודמות, סיכמו ראשי השחקנים עם ראשי המועדון על מענק בגובה של 70 אלף שקל בקירוב לכל שחקן על העפלה לליגה האירופית. מדובר בסכום שהועבר בשנה שעברה ויועבר גם השנה לכל שחקן שרשם לפחות הופעה אחת בסגל באחד המשחקים של מוקדמות הליגה האירופית. ג'ורדי קרויף היה הראשון להנהיג זאת מול השחקנים כשרצה לייצר מענק אחיד לכל שחקן על מנת שכולם יידעו בחדר ההלבשה שהם מקבלים מהמועדון באופן ישיר סכום זהה על העפלה לשלב הבתים.

עוד בנושא

כאב הראש של מאמן סרפסבורג: מי יפתח במרכז ההגנה?
ז'איר אמאדור צפוי להחמיץ את סרפסבורג והפועל באר שבע
לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שחקני מכבי תל אביב מניפים את ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
המסורת נמשכת. שחקני מכבי תל אביב עם ג'ורדי קרויף/ברני ארדוב

הערב בשעה 18:15 תערוך מכבי תל אביב את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק ולאחריו יערכו השחקנים את האימון המסכם. גם אמש לא התאמן ז'איר אמאדור וכפי שכבר פורסם הוא לא צפוי לשחק מחר וביום ראשון בבאר שבע. מי שאמורים לחזור להרכב הם דור מיכה, עומר אצילי ואלירן עטר. בקבוצה מספרים כי המאמן ולאדן איביץ' מתלבט מאוד באשר לעמדת החלוץ המרכזי. התלבטות נוספת היא האם להעלות את ארון שוינפלד ב-11 ואם כן, באיזה תפקיד. שוינפלד קריטי להתגוננות מול מצבים נייחים וקרנות כל שכן כשאמאדור לא משחק ולכן הוא עשוי בכל זאת לפתוח אחרי שזכה למנוחה במשחק מול מכבי חיפה.

בקבוצה היו מאוד מרוצים עבור דן גלזר שזכה לזימון בכורה לנבחרת ישראל הבוגרת אתמול. לעומת זאת הופתעו במועדון כשעומר אצילי לא זומן אחרי שפתח את העונה טוב במשחקים באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully