וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאב הראש של מאמן סרפסבורג: מי יפתח במרכז ההגנה נגד מכבי תל אביב?

יונאס טאם האסטוני לא יוכל לשחק והבלמים המחליפים לא שכנעו בליגה. יורגן הורן שהגיע לפני כשבועיים בלבד עשוי לערוך בכורה למרות חוסר התיאום. ארתור דיאס הפורטוגלי ישפוט

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

סרספבורג הנורבגית נחתה אתמול (שלישי) בישראל לקראת המשחק המכריע שלה נגד מכבי תל אביב בפלייאוף הליגה האירופית (20:00, ספורט1, 1:3 לסרפסבורג במשחק הראשון). לנורבגים תקציב צנוע ובימים האחרונים בתקשורת המקומית הזכירו שוב ושוב את הרצון העז של ההנהלה להעפיל לשלב הבתים ולקבל לפחות 5 מיליון יורו.

עוד בנושא:

מאמן סרפסבורג: "נהיה חייבים לכבוש בישראל כדי לעלות שלב"
מכבי תל אביב הפסידה לסרפסבורג 3:1 במשחק הראשון
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

ביום ראשון המאמן גייר באקה ביצע לא פחות מ-10 שינויים בהרכב וסרפסבורג נכנעה 2:1 לכריסטיאנסונד - הפסד הבית הראשון שלה אחרי שישה משחקים בכל המסגרות. באקה ספג ביקורת מהפרשנים ("כדאי שהוא יישב בבית ויחשוב על מה שהוא עשה"), אבל ימשיך על פי התכנית שלו. המשמעות היא שביום חמישי יפתחו רוב השחקנים שפתחו נגד מכבי תל אביב במשחק הראשון.

אלא שלמרות התכניות, למאמן באקה יש גם כמה בעיות שעיקרן במרכז ההגנה. הבלם האסטוני יונאס טאם ככל הנראה לא יוכל לשחק והבלמים המחליפים לא שכנעו בהפסד ביום ראשון. לכן יורגן הורן עשוי לערוך בכורה. הורן חתם בקבוצה לפני שבועיים וחצי בלבד ועדיין לא שיחק. התיאום בינו לבין החברים האחרים בחוליית ההגנה עדיין רחוק מלהיות מושלם ומכבי תל אביב תנסה לנצל זאת.

הורן בן ה-31 שהגיע מאלפסבורג השבדית, עשוי לפתוח לצדו של יואקים יורגנסן - קשר אחורי שבשנתיים האחרונות עבר הסבה לעמדת הבלם. יורגנסן יעזוב את סרפסבורג בינואר אחרי שהוא כבר חתם במדי קבוצת סטארט, והורן למעשה הוחתם כדי לשמש כמחליף שלו. כך נוצר מצב לא אידיאלי עבור מסרפסבורג במרכז ההגנה לקראת המשחק בנתניה.

אופ"א הודיעה אתמול שמי שינהל את המשחק יהיה ארתור דיאס. הפורטוגלי בן ה-39 שפט במשחק של קבוצה ישראלית פעם אחת בלבד בעבר: הניצחון של מכבי חיפה על מאריבור 1:2 בקרית אליעזר במוקדמות ליגת האלופות ביולי 2011.

יורגן הורן במדי אלפסבורג. GettyImages
בכורה במשחק כל כך מכריע? הורן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully